Carnaval in Sitges! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Carnaval in Sitges! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Carnaval in Sitges!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

25 Februari 2009 | Spanje, Barcelona

Wat een feest…! Wat een mensen…! Ik ben gister naar het carnaval geweest in Sitges! Dit is een dorpje aan zee net buiten Barcelona. En daar vieren ze het groots! Haha echt niet normaal, ik heb nog nooit zoveel verklede mensen bij elkaar gezien! (Google Carnaval Sitges maar es..:p) En ook gewoon allemaal een ander outfit, echt geweldig! Ik heb bijvoorbeeld Sneeuwwitjes gezien (waren meestal mannen:p) en Pippi Langkous en zelfs “Waar is Wally”?! Hahaha jammer zus, daar heb ik geen foto van!
Magoed ik kon mezelf wel weer goed vinden in de rol als Bunny:D Ja meiden, ik heb Holland daar weer ff vertegenwoordigd:p Samen met m’n huisgenootjes Mechi, verkleed als ZorrA, en Sophia, verkleed als piraat, hebben we even een feestje gebouwd!
Langs de boulevard was het echt megadruk.. En op het strand knalde de muziek uit de speakers.. Even waande ik mezelf weer in Bloemendaal:D Heerlijk!
Uiteindelijk hebben we om 4 uur ’s nachts de bus terugnomen richting Barcelona en lagen we al bij al rond half 6 op bed..
De rest van deze week heb ik vooral veel gewandeld door de stad om alles een beetje te ontdekken en heb ik een begin gemaakt aan mijn scriptie, want daar ben ik hier tenslotte voor gekomen:p Zondag kon ik het toch niet laten om nadat ik op het strand was geweest even een Nederlandse bar in te duiken om Ajax te kijken:D
Voor morgen staat er weer een feestje op het programma met Isabel en nog wat vrienden. De bedoeling is om naar een grote discotheek te gaan, dus ik ben erg benieuwd!
Ik ga zo ook proberen om wat foto’s op m’n site te zetten, dus ik hoop dat het lukt! Iedereen bedankt weer voor de leuke reacties en mailtjes, ik vind het erg leuk om ook te horen hoe het in Nederland gaat!

Adiosss
Besos Simone

Oowh ja en dan nog even wat praktische info:p

Mijn adres is:
Gran Via de les Corts Catalanes 800, 41
08013 Barcelona

Mijn mobiele telefoonnummer is:
0034680838920

Mijn huistelefoonnummer is:
0034935321190
(kan natuurlijk zijn dat dan een huisgenootje opneemt, maar die spreken ook wel een btje Engels:p)

  • 25 Februari 2009 - 17:10

    Helen:

    Haha! Super grappig die foto's van de carnaval, lekkere bunny! Je kamer ziet er gezellig uit siem! Leuk rood lampje ook ;) hihi.. Goed gedaan!

    Kus

  • 25 Februari 2009 - 19:08

    Wally...:

    Hallo Wally!;-)
    Ik vind het echt zo leuk voor je dat je het lekker naar je zin hebt daaro en natuurlijk dat je WALLY in levende lijven hebt gezien(zou ik ook wel wille)!
    Nou heel veel plezier en suc6 in BARCA Maar zo te zien gaat dat wel lukken:-) veel Liefs xxxx

    Je Zus...

  • 25 Februari 2009 - 22:54

    Rennie!!:

    Owww wat leuk!! Je kamertje ziet er echt cosy-hosy uit! Leuk ook dat je er met je huisgenootjes op uit bent gegaan..zo te merken is het wel een gezellige boel!! :D Zo te horen ben je ook al redelijk op de hoogte van de hot-spots..das nuttige research!! ;) Ik kan niet wachten!! :D
    En nog eens hard aan je scriptie..netjes!!
    Dikke kusss(K)

  • 04 Maart 2009 - 19:39

    Molly:

    Hoi Simone,

    Volgens mij heb je het weer best naar je zin daar in Barcelona. De foto's zien er in ieder geval gezellig uit!
    Afgelopen weekend zijn we met de meiden, de Jannen en de kleine mannetjes naar een park in Groenlo geweest. Was hartstikke leuk. Hadden een 8-persoons bungalow, zag er allemaal heel goed uit.
    Nu meis, succes met alles en tot mails!
    Liefs, Molly

  • 13 Maart 2009 - 12:26

    Charles & Karin:

    Zo te zien bevalt het leven in Spanje je bijzonder goed!
    Danique bevalt het trouwens uitstekend in Amsterdam :)
    Hebben jullie een gezellige week gehad? Horen de verhalen wel weer van Renee.
    Dikke kus van ons en geniet er nog maar even van.

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 56523

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: