Koninginnedag! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Koninginnedag! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Koninginnedag!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

07 Mei 2009 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal!
Weer even een kleine update vanuit Barcelona! Allereerst toch even stilstaan bij het overlijden van mijn lieve hond Spike:( Helaas hebben ze haar moeten laten inslapen. Voelt heel dubbel allemaal, maar het is het beste voor haar…
De afgelopen weken heb ik veel aan mijn scriptie gezeten en veel uurtjes gewerkt. Maar natuurlijk ook weer veel leuke dingen gedaan! Zo was het hier natuurlijk ook Koninginnenacht- en dag! Wat een feest was dat zeg:D Kan zeggen dat ik goed m’n best heb gedaan voor mijn vaderland:D Super gezellige dagen gehad! De foto’s zeggen wel weer genoeg!
Voor de rest nog veel leuke feestjes gehad en ook weer heerlijk op het strand gelegen! En owh ja ik heb mijn tentamen gehaaaaaald:D:D Waarvoor ik naar Zaragoza ben gegaan, dus daar ben ik eindelijk vanaf! Wat een opluchting!
Op dit moment is Higinio in Barcelona, want dit weekend is de Formule 1 hier! Jajaa, weer een droom die uitkomt:D Maar daar zal ik in mijn volgende stukje meer over vertellen! Dinsdag komen mijn lieve vriendinnetjes Renee en Helen allebei nog een keer terug naar Barca om mijn laatste week tot één groot feest te maken! Yesss!
Tot snel weer!!

Liefs Simone xxx

  • 08 Mei 2009 - 08:13

    Helen!!!!:

    Ai ai aiiiiiii die foto's :D heerlijk siem! haha...
    genietse bij het circuit!! dat gaat helemaal lukken, weet ik zeker :) zie jou volgende week dinsdag!

    Dikke zoen van mij en een extra knuffel vanwege spikie!

  • 08 Mei 2009 - 08:15

    Ps:

    siem jij met bier ? !
    haha

  • 08 Mei 2009 - 15:23

    Frank:

    Hee Simone,

    Drukke bedoening op die foto's ziet er aardig gezellig uit en dan ook nog een bruin kleurtje. Alleen jammer dat je mijn vriendin weer een paar dagen uit NL laat vertrekken:) Veel plezier nog!

  • 11 Mei 2009 - 14:18

    Shanna:

    Hey,

    Er komen wel heel vaak vriendinnen bij jou op bezoek he?

    Zal ik ook nog weekje langskomen? ;)

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 56516

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: