Last Best! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Last Best! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Last Best!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

26 Mei 2009 | Spanje, Barcelona

Lieve allemaal,

Daar zit je dan weer.. Thuis op de bank in Amsterdam.. Wat een wereld van verschil en dan vooral als ik uit het raam kijk.. Brr wat koud! Hier het verslag van mijn laatste topweek in de stad waar ik ook ooit nog wel terugkom:D
Dinsdag 12 mei kwamen Helen en Renee aan in Barca om nog even de boel op stelten te zetten.. En dat heb ik geweten;) De eerste avond lekker uiteten geweest en gezellig bijgepraat! Al gebeurde er meteen de meest rare dingen in dat restaurant! Eerst 2 obers die elkaar aanvielen en over de tafels rolden bij gasten en daarna iemand die niet helemaal goed werd waar ambulance en politie bij moest komen.. De 1e avond begon dus meteen goed! Daarna door naar een terras zodat die meiden ook weer iedereen konden zien.. Wat uiteindelijk uitmondde in een huisfeestje bij Lenn thuis! Wat een gezelligheid! Zelfs een boete van 120 euro wegens geluidsoverlast kon de feeststemming niet drukken:D
Woensdag waren we natuurlijk heerlijk brak en zijn we onze kater eruit gaan shoppen:D Bepakt met tassen en totaal blut kwamen we na een paar uur weer thuis!
's Avonds lekker Hollands gegeten bij bar Amsterdam en de finale van de Copa del Rey gekeken, waar Fc Barcelona natuurlijk weer mee vandoor ging:D Met als resultaat dat het een drukte van belang was op straat met toeterende auto's en scooters en zingende Spanjaarden! Super weer om mee te maken:D Donderdag was het weer niet al te best dus hebben we er thuis maar een feestje van gemaakt door het showen van al onze nieuwe kleding met een lekker muziekje op!
's Avonds was het weer tijd om te stappen! Met z'n allen naar de Sutton Club waar de voetjes weer aardig van de vloer kwamen:D Dat was weer een lange nacht dus;) De dag daarna scheen de zon volop, dus dat werd een stranddagje:D!!! Heerlijk uitgerust op het strand om 's avonds gewoon nog even door te gaan! Verschillende clubs bezocht en Helen had uiteindelijk een halfuurtje om te slapen omdat ze zaterdagochtend om 8 uur weer richting het vliegveld moest om haar vliegtuig te pakken! Renee en ik werden redelijk brak wakker, maar... met een missie! Want zaterdag werd er gepaintbalt!! Wat begon als "best leuk" werd uiteindelijk "vet gaaf"! Hahaha een beetje je pistooltje leegschieten en rennen door het hoge gras om je ergens achter te kunnen verschuilen! Was zeker een geslaagde dag met een etentje als afsluiting.. En tja toen werd er daarna toch maar weer gestapt, onder het mom van het is toch je laatste zaterdag in Barca:D Zondag zijn Ren & ik de hele dag naar het strand geweest om van de laatste zonnestraaltjes te genieten! En toen werd het 's avonds toch echt tijd om mijn spullen te pakken.. Wat een zooi had ik weer verzameld, niet normaal! Na een paar uurtjes was het toch gelukt om het meeste bij elkaar te vinden en konden we weer op weg om mijn laatste avondje te vieren in de Icebar! Erg gezellig weer en uiteindelijk maar 1,5 uur geslapen voordat we weer moesten opstaan om het vliegtuig te halen.. Eerst nog even ontbeten met m'n huisgenootjes die ook nog eens kwamen aanzetten met cadeautjes! Echt superlief:D Op het vliegveld aangekomen stonden daar Melanie en Annet op me te wachten om me uit te zwaaien:D Ook weer superlief:D Pas toen ik weer met beide benen op Nederlandse grond stond drong het een beetje tot me door dat ik echt niet meer in Barcelona woonde.. En het enigste wat ik nog kan zeggen is dat ik echt een toptijd heb gehad en dat ik het nooit zal vergeten! Ik weet zeker dat ik er ooit nog terugkom! Het is goed voor me geweest om even in een andere omgeving m'n scriptie te schrijven en weer een beetje tot mezelf te komen. Maar wat was het ook weer heerlijk om te kunnen knuffelen met mama, papa, zus, broer en hond:D
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en ik denk toch wel tot m'n volgende reis;)

Liefs Simone xxx

ps: Ik ga m'n scriptie vrijdag inleveren en dan 18 juni verdedigen, maar dat gaat helemaal goedkomen:D

  • 27 Mei 2009 - 08:16

    Rennie!!:

    En dan zeggen we...GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTOOS NOG!!! Ze zijn leuk!! :D:D En terug gaan we ook zeker nog een keer! Nogmaals was echt een TOP weekie!!! Nu nog ff knallen met de scriptie en dan feesten we 4 juni gewoon weer door!! :D
    Besos!!!

  • 27 Mei 2009 - 09:51

    Annetje:

    Si.. si...pero te echo de menos...!!
    Mucho suerte con, como se dice...scriptie trabajo :D

    Un abrazo muy fuerte para ti!

  • 27 Mei 2009 - 10:28

    Helen!:

    Lieve siem!!

    Je bent een topper! Ik ben super trots op je dat het avontuur steeds weer aangaat! Waar je ook heen gaat (later, want nu moet je echt ff bij mij in a'dam blijven!) ik kom je altijd opzoeken ;) Dan zie ik tenslotte ook nog wat van de mooie wereld! haha... Hoe makkelijk jij allemaal contact legt is super!

    Tijd voor een serieuze opmerking:
    Blijf vooral wie je bent :D

    Dikke zoen van mij!!!

  • 18 Juni 2009 - 20:31

    Mam:

    Lieve schat.

    Je bent alweer een maand terug.Vandaag was je verdediging van je scriptie en jawel hoor het is je weer gelukt je bent geslaagd!!!Helemaal te gek en natuurlijk zijn we weer super trots op je.

    Heel veel liefs en een dikke kus Pap en Mam -xxx-

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 56514

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: