Rennie D. in Barcelona!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Rennie D. in Barcelona!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Rennie D. in Barcelona!!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Maart 2009 | Spanje, Barcelona

Holaa!

Hoe is het daar in het grijze Nederland?? Hier in het zonovergoten Barcelona gaat het top:D!! Heb al een tijdje niks geschreven, dus zal goed moeten vissen om me alles weer te herinneren!
Nou ja laat ik maar gewoon beginnen met zaterdag 7 maart. De week ervoor heb ik vooral gewerkt en aan mijn scriptie gezeten, en ja natuurlijk ook weer veel dingen gezien in de stad;)
Magoed terug naar 7 maart! 's Ochtend werd ik wakker gemaakt door mijn wekker.. Huh?! Dat is vreemd: de wekker haha die zet ik hier normaal niet.. Maar toen drong het opeens tot me door dat ik die wekker natuurlijk niet zonder reden had gezet! Ja hoor in 1 keer was ik wakker: Renee komt naar Barcelona:D!! Snel naar het vliegveld gegaan om haar op te halen! De reis was goed gegaan en al snel zaten we weer in de metro terug naar m'n huis. Eerst even alle spullen neergezet en uitgepakt en toen zijn we meteen naar een winkelcentrum gegaan, want tja we blijven natuurlijk vrouwen;)
's Avonds lekker gegeten samen met Ies en daarna naar Bar Rembrandt om iets te drinken.. Wat uiteindelijk weer uit de hand liep waardoor we terecht kwamen in Bar Mix.. Nou goed, ik zal er niet teveel woorden aan vuil maken kan alleen maar zeggen: Dolle Boel hahaha;) Zondag lekker gerelaxed, beetje voetbal kijken en daarna naar het strand om de kater er weer uit te slapen! Maandag veel van de stad gezien en heeeel veel gelopen haha en 's avonds met z'n 3tjes bij Ies gegeten. Dinsdag zijn we naar Park Qüell gegaan waar de zon weer heerlijk scheen! 's Avonds zijn Ren en ik heerlijk uiteten geweest bij Les Quinze Nits. Woensdag weer ff lekker rustig aan gedaan overdag, want 's avonds moest er weer gestapt worden! Eerst gezellig voetbal gekeken in een Spaanse bar met nog wat vrienden en daarna gingen Ren en ik door naar Bar Amsterdam.. Tjaa dan zit je in Spanje en dan zoek je het nog op he..;) Magoed was weer erg gezellig en uiteindelijk werd het toch weer 4 uur.. Donderdag zijn we naar de Montjuïc geweest.. Is een berg in Barcelona waar we met een kabelbaan opgingen.. Lekker rondgewandeld en natuurlijk weer de nodige foto's geschoten!
's Avonds uiteten met Isabel en Alba en daarna door naar Bar Amsterdam.. Vanuit daar zijn we naar de Icebar geweest, jaaa echt alles was van ijs;) En daarna weer verder naar een discotheek waar aardig de voetjes van de vloer gingen!
En toen werden we vrijdag wakker met het keiharde besef dat Renee 's middags weer naar het vliegveld moest..:( Magoed we hebben niet al te lang getreurd, nee, we maakten gewoon een nieuwe afspraak wanneer ze nog een keer komt:D
En nu ben ik dus weer alleen haha, met heeel veel werk.. Dus er zit deze week niks anders op dan keiahrd werken en aan m'n scriptie! Maar dat komt weer helemaal goed! En over 1,5 week is Nadie in Barcelona en de 31e staat Helen alweer op de stoep:D Wat een heerlijke vooruitzichten weer...!!
Tot snel!!

Liefs Simone xxx

  • 15 Maart 2009 - 09:37

    Suus:

    Haai lullooss!
    Zoo te horen genieten jullie goed van t leven :)!!
    Ren, meld jij t weer ff als je een zaterdagavond hier bent?? Dan kunnen misschien weer meeten met Hel!! Siem, veeel plezier daar nog ennee owjaa werkse!!
    Kusssieee Suus

  • 15 Maart 2009 - 13:19

    Rennie D. In DH:

    BOEHOE....IK WIL TERUGG!!!!!!!!
    Nog 8 weekjes...Barcelona maak je borst maar nat!!! :D
    Hihihihi!!!!

  • 16 Maart 2009 - 12:26

    Helen:

    Leuke foto's siem!! Ik was veilig thuis gekomen hoor en als je weer in a'dam bent laat ik je mijn nieuwe ontdekkingen zien ;) doe je best deze week je bent er tenslotte voor je studie?! :-) haha... Dikke kus!!!

    Je zit ons natuurlijk lekker jaloers te maken met het weertje daar maaaaaarr.. hier schijnt het zonnetje ook gelukkig weer!

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 56511

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: