Nadie in Barcelona!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Nadie in Barcelona!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Nadie in Barcelona!!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

30 Maart 2009 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal!

Hoe is het in het zonnige Nederland?? Hier in het bewolkte Barcelona gaat alles goed!! Tja het is een beetje de wereld omgedraaid zo:p Daar zonnig en hier bewolkt! Magoed voor een paar dagen maakt dat niet uit, dan wordt er alleen maar weer meer gewerkt!
Nou even snel terug naar het weekend nadat Renee weer naar Nederland terug moest... Wat een topweekend was dat zeg;) Zaterdag overdag eerst gewerkt, want ja ook die uurtjes moeten gemaakt worden! En rond een uurtje of 4 naar een bbq op een dakterras gegaan van een jongen die ik op dat moment nog niet kende:p Werd gewoon meegesleept door Olaf. Uiteindelijk echt een super gezellige avond gehad! Heel veel nieuwe mensen leren kennen en naar 3 verschillende bars/discotheken geweest. Om 5 uur wilde ik nog niet stoppen met dansen:p
En toen was het zondag... En voor zondag stond er wel iets heel speciaals op het programma: Een wedstrijd bijwonen van FC Barcelona:D:D Ik had kaartjes geregeld en Ies en ik gingen in stijl naar het stadion! We kwamen binnen en de eerste paar seconden was het helemaal stil... Wat een stadion zeg! Niet normaal! We zaten op de 2e ring achter het doel en konden alles perfect zien! De wedstrijd was geweldig: 6-0 overwinning voor Barca op Malaga:D:D Wat een feest!
Die week erna lekker gewerkt en aan m'n scriptie gezeten. Natuurlijk ook veel gewandeld en gezont, heerlijk!
Maandag kwam Nadia toen naar Barcelona! Samen met Ies naar het vliegveld gegaan om haar op ta halen. Nadie was al vaker in Barcelona geweest, waaronder 1 keer met mij in de tijd dat we in Zaragoza zaten, dus heel toeristisch hoefden we ook niet te doen! We hebben vooral veel gewandeld en lekker uiteten geweest! Heb zo'n lekkere groente paëlla gegeten! Wauwww:D De foto's zeggen genoeg denk ik:p Tussendoor ook nog even naar de kapper geweest. En met even bedoel ik dan eigenlijk heeeel even! Ik denk dat ik binnen kwartier gewassen, geknipt en geföhnt was:D Whahaha ik keek m'n ogen uit! Donderdagavond was het weer tijd om te gaan stappen! We hadden 3 plekjes op de gastenlijst geregeld van de Sutton Club, volgens mijn mannelijke huisgenoot de beste club van Barcelona! Dus we waren erg benieuwd! Vooraf zijn we naar een cocktailbar gegaan en daarna door. Onderweg nog leuke gesprekken gehad met mensen van over de hele wereld:p Erg gelachen! Aangekomen bij de Sutton Club moesten we achteraan in de rij aansluiten, maar al snel waren we binnen. De club zelf zag er echt heel mooi uit en was erg groot.. Lekker gedanst natuurlijk weer en uiteindelijk met de nachtbus naar huis gegaan!
Owh ja, wat we trouwens ook veel hebben gedaan is gebowld. Nou zul je denken: Telkens naar de bowlingbaan?! Maar nee! Een huisgenoot van Ies heeft gewoon een Wii met alles erop en eraan! Instrumenten de hele mikmak:p En tja toen hebben we dus erg veel gebowld:p En getennist, en gegolft:p Hahaha je kunt het zo gek niet bedenken of het zit op de Wii! Super:D
Dit weekend heb ik vooral veel gewerkt, want morgen komt Helen alweer naar Barcelona:D:D En daar heb ik zin innn:D Zometeen nog even het huis opruimen en dan zeg ik: Laat het maar snel morgen zijn!

Tot snel,
Liefs Simone

  • 30 Maart 2009 - 16:01

    Ellen:

    Hey Siempie!!

    Leuke foto's!!!Veel plezier wanneer Hel komt :D
    Ik zit hier maar hard aan het werk te zijn en wanneer ik thuis ben moet ik volop aan de verslagen en leren voor me tentamens :(
    Dus het is hier wel mooi weer, maar ik zie alleen maar me laptop :(

    Spreek je snel!!!

    Kus Ellen

  • 30 Maart 2009 - 16:15

    Vader:

    Het is gewoon fantastisch in dat Barcelona van jou.
    Op naar het volgende feestje met Helen.
    Veel plezier.
    Bij ons gaat alles volgens plan en het wordt mooi.

  • 30 Maart 2009 - 16:16

    Van Ons:

    DIKKE KUS

  • 30 Maart 2009 - 18:07

    Helen!:

    Siem!!

    Leuke foto's weer, wat een stadion! whoo... Ik ben nu me tas aan het inpakken! Kan bijna niet wachten!! :) haha... heerlijk! Super leuk dat nadie er ook weer was! Als vanouds!

    Dikke zoen en tot morgen whaaaa!

  • 30 Maart 2009 - 21:25

    Rennie!:

    Zoals belooft nog even na terugkomst van mijn dineetje de site bekijken!! Moooi jij bent echt al TE bruin!! Die paella ziet er ook niet verkeerd uit!! Veel plezier met Hellie deze week,geniet ervan!! En hier in dat bewolkte Nederland..wachten we de verhalen gewoon weer af!! ;) Dikke kusss!!!

  • 30 Maart 2009 - 21:52

    Dolores:

    wat een mooie mannen op die ene foto

  • 02 April 2009 - 19:47

    Shan:

    Dacht dat er geblowd stond :P

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 56523

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: