Formule 1!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Formule 1!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Formule 1!!!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

12 Mei 2009 | Spanje, Barcelona

Ja, daar is die dan het verhaal over de Formule 1:D Wat een ervaring!! Wat een geluid! Echt niet normaal:D Dinsdag kwam Higinio aan in Barcelona toen begon het een heel klein beetje tot me door te dringen dat ik toch echt voor het eerst van m'n leven een Formule 1 auto in het echt zou gaan zien! De eerste dagen heb ik uiteraard weer de gids uitgehangen en zijn we lekker uiteten geweest. Woensdagavond speelde Barca ook nog de halve finale van de Champions League en het was natuurlijk weer groot feest toen ze in de laatste minuut wonnen!
Donderdagmiddag gingen we voor het eerst naar het circuit toe! We mochten door de pitstraat lopen waar de monteurs aan het sleutelen waren.. Dat was al erg gaaf om te zien! Vrijdag begon het pas echt! Er stonden 2 vrije trainingen op het programma.. De spanning nam toe en om 10 uur ging dan eindelijk de eerste auto langs.. Wat een geluid! Ik had niet verwacht dat het zo hard en hoog zou zijn! Niet normaaaal:D! Tussendoor waren er ook nog andere races dus we hebben ons goed vermaakt! Zaterdag was de 3e vrije training en de kwalificatie.. De dag begon zo goed met een 2e plaats in de 3e vrije training voor Kimi Räikkönen.. Door een misbereking van Ferrari kwam ie in de kwalificatie niet verder dan een 16e plaats.. Balen zeg!!! Evengoed zondag vol goede moed weer naar het circuit gegaan voor de race! Het begon met een mooie crash haha en Kimi lag meteen al 10e.. Gaat goeddd! Uiteindelijk mocht het allemaal niet baten want binnen 20 rondjes begaf z'n auto het:(!! Helaas pindakaas voor mij! Dus toen maar gericht op alle andere auto's en toch nog heel erg genoten van de race!!
Gister hebben we nog een rondleiding gehad door Camp Nou, het voetbalstadion van FC Barcelona! Was erg leuk met een mooi museum erbij! De kleedkamer gezien voor de gasten en ze hebben zelfs een klein kapelletje in het stadion! Vanmiddag gaat Higinio alweer naar huis, maar om 1 uur staat Renee alweer voor de deur:D En om 4 uur landt Helen in Barcelona! Het volgende verhaal zal wel komen als ik alweer thuis ben met heeeel veel foto's erbij:D Want ja, volgende week maandag ben ik alweer op Hollandse bodem...! Dus Shanna, langskomen zit er helaas niet meer in:p Haha
Tot snel!!!

Liefs Simone xxx

• 12 Mei 2009 - 09:14

Ellen:

Siempie!!!

WAT VET!!!Leuke foto's ook weer!!

Naja succes met het reizen vandaag :p eerst Higi wegbrengen en dan de meiden weer ontvangen!Wel een goede aflossing hoor!!!

Ik moet helaas volgende week de hele week na school dus heb geen kans om op schiphol je te komen halen :( maar als je bent geland let me know ;)

Geniet van je laatste weekje!!!Veel plezier met de meiden!

Kus Ellen

• 16 Mei 2009 - 08:58

Mam.:

Lieve Simone.

Geniet van je laatste weekend in Barcelona!!
    Tot maandag en dan weer op naar het volgende avontuur.

Liefs en een dikke kus Pap en Mam. -xxx-

Verslag uit: Spanje, Barcelona