Hel in Barcelona!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Hel in Barcelona!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Hel in Barcelona!!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

10 April 2009 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal!!

Jaa, het klopt ik had weer een gast in Barcelona:D Hahaha de titels beginnen wel een beetje veel op elkaar te lijken nu!! Maar dat maakt helemaal niet uit, als het maar gezellig is:D
Dinsdag 31 maart landde Helen hier in Barcelona! Leuk, leuk, leuk! Snel naar m'n huis gegaan en de spullen uitgepakt.. Lekker een broodje gegeten en toen we op het punt stonden om naar buiten te gaan begon het toch te stortregenen! Niet normaal.. Tja helaas gebeurt dat hier dus ook:( Dus we zijn maar even snel naar de supermarkt gerend en daarna weer snel naar binnen! Al onze afleveringetjes van Vuurzee weer even gekeken:D Ja hoor het was net alsof we gewoon in Amsterdam waren! 's Avonds nog een feestje hier thuis gehad, want het was de laatste avond van Asia, m'n Poolse huisgenootje. Zij is nu verhuisd en der kamer staat nog steeds leeg. Lekker rustig zeg ik zo;)
Woensdag een tourtje door de stad gedaan en lekker uiteten geweest! 's avonds moest er natuurlijk nog even het Nederlands elftal gekeken worden in bar Amsterdam!
Voor donderdag stond er wel iets tofs op het programma! Naar Port Aventura:D:D!! Een groot pretpark vlakbij Salou! Dus Hel & ik de wekker gezet en met de trein richting Salou.. Was echt een super leuke dag met vooral veel uuuh achtbanen! Hahaha ik was er al 2 keer geweest, maar nu hadden ze dus een nieuwe achtbaan.. Nou ik kan je vertellen die ging hardddd hahaha.. We werden keihard afgeschoten, nog een paar loopingtjes en kurkentrekkers:D Hahah echt heel vet!
's Avonds hadden we toen een feestje bij Ies thuis want Alba was jarig! Lekker gegeten en muziek gedraaid en daarna doorgegaan naar de Sutton Club om te dansen!
Vrijdag hebben we lekker geshopt en daarna ouderwets gezellig roerbak gegeten:D 's Avonds hadden we een huisfeestje en ik kan je vertellen dat liep behoorlijk uit de hand:p Wat hebben we gelachen zeg:D! Hahaha.. Uiteindelijk waren we rond 7 uur 's ochtends thuis.. Dat zegt genoeg denk ik zo..;)
Zaterdag hebben we onze roesjes uitgeslapen op het strand want het was weer heerlijk weer! Daarna nog wat wezen drinken met mensen van hier en rond 11 uur 's avonds lagen we lekker te tukken in onze bedjes:D
Zondag stond Park Güell op het programma, want ja daar moet je natuurlijk geweest zijn als je in Barcelona bent! Bewapend met een fles wijn en zak chips hebben we daar lekker gezeten in het zonnetje.. Top! Daarna weer heerlijk uiteten geweest en vervolgens toch nog maar wezen stappen:D Naar een club genaamd Bikini. Zag er allemaal weer super mooi uit! Verschillende zalen met salsa muziek en r&b. Kortom weer heerlijk gedanst!
Maandag zijn we naar Park Ciutadella geweest om nog even van de zon te genieten en om te leren, want jaaa leren moest ook nog gebeuren! Daarover zo meer;) 's Avonds naar de voetbal geweest van de Nederlandse mannen (doen ze altijd op maandagavond). Daarna naar verschillende tenten nog geweest om te eindigen in een chupitobar:D En daar hadden ze veel shotjes.. Niet normaaaal! Natuurlijk hebben we er zelf ook een paar uitgeprobeerd;) Uiteindelijk weer een dolle boel! En toen kwam dinsdag.. En moest Hel alweer naar huis:( Na afscheid genomen te hebben ben ik samen met Ies naar het busstation gegaan.. Want ja toen stond me weer is wat vervelends te wachten.. Voor school moet ik namelijk nog 1 hertentamen maken en dan heb ik alles gehaald. Nou dat hertentamen was dus gepland op woensdag 8 april. Slik was het, dan ben ik Barcelona.. Gelukkig heb ik uiteindelijk kunnen regelen om mijn hertentamen in Zaragoza te mogen maken, hier heb ik vorig jaar natuurlijk ook al op school gezeten! Dus dat was heel fijn, anders had ik terug gemoeten naar Nederland.. Isabel ging met me mee dus dat was ook erg fijn! We hadden een kamer geboekt in een jeugdhostel, zag er allemaal super uit! Toen we aankwamen 's avonds om 9 uur hebben we onze spullen gedropt om wat te gaan eten.. En tjaaa waar anders dan bij onze favoriete Italiaan:D!! Hahaha we hebben weer genoten! Laura, een meisje die bij ons in de klas zat, die kwam ook langs om ons weer te zien en we zijn met haar nog wat wezen drinken.. Leek echt of we niet weg waren geweest daar!
De ochtend daarna ging om 8 uur de wekker want ik had om 9 uur mn tentamen.. Vol goede moed ging ik naar de Universiteit.. Was rustig bezig de vragen te beantwoorden tot ik bij vraag 4 kwam... De rest van de vragen ging over een tekst die ik helemeaal niet heb hoeven lezen... WAAAAAT?!?! dacht ik;) Hoe kan dat nou? Dus ik alles uitleggen aan de Spaanse docent en toen hebben we maar naar school gebeld in Nederland.. Nou na heel veel tijd en gezeik kreeg ik eindelijk gelijk dat het verkeerde tentamen naar Zaragoza was opgestuurd. Er waren namelijk 2 versies:@.. Uiteindelijk liep ik na 4 uur de universiteit weer uit. Helemaal kapot.. Magoed het zat er weer op en nu maar hopen op een voldoende! Nog even met Ies door de stad gelopen, helaas hadden we daar weinig tijd voor want om kwart over 3 ging de bus weer terug naar Barcelona.. Daarna natuurlijk de wedstrijd van Barcelona gezien:D Geweldig weer!!
En nu op dit moment moet er dus weer veel gebeuren voor m'n scriptie en voor m'n werk. De komende 3,5 week even geen bezoek en knallen maar! Nu maar hopen dat er niet teveel feestjes worden georganiseerd;)
Tot snel!

Liefs Simone xxx

ps: Iedereen super bedankt voor de reacties elke keer! Vind ik erg leuk:D

  • 10 April 2009 - 19:28

    De Gast !:

    Het was helemaal top siem! Bedankt nogmaals voor alles.. wat een lol ;)

    Zet hem op he deze aankomende 'serieuze' weken! Je kan het!!

    Dikke zoen vanaf de bank in Amsterdam

  • 10 April 2009 - 22:24

    Rennie!!:

    Ziet eruit als een groot feest!! Hoooooopjuuuh!! :P Trouwens lekkerding die nieuwe vriend van je!! En nu serieus met de neus de boeken in!! Dikke kus vanaf een minibalkonetje in Scheveningen...jaja het is ook zomer in Nederland!! Haha!! Dikke kuss!!!

  • 10 April 2009 - 22:25

    Nog Een Keer Rennie!:

    Het wachten is btw beloond..:D Details are yet to be published!! :P
    Kuss!!

  • 11 April 2009 - 11:23

    Ellen:

    Siempie!!

    Tijdje niet gesproken maar daarom ook des te leuker weer zo iets van je te lezen :D

    Ziet er weer top uit :D en hopen inderdaad dat de toets nu voldoende is!Wat een kneuzen dat ze de verkeerde hadden opgestuurd!!grrr...stress haha
    Ik heb nu net me periode afgesloten en me 1e toets gehaald!!nu nog afwachten wat de cijfers voor me verslagen zijn en een toets casustiek :S..presentaties ook gehaald :D Nu pasen vieren met hopelijk een mooi zonnetje en een lekker drankkie :D

    Kus Ellen

    AAN DE BAK!!haha

  • 13 April 2009 - 10:05

    Shan:

    Ik dacht met de titel dat je bedoelde dat het een hel was in barcelona, gelukkig viel dat mee en heb je weer genoten! :D

  • 14 April 2009 - 17:46

    Je Zus:

    Heey Zus!
    Dat is weer een heel mooi verhaal, wat maak je toch veel mee daaro:-)
    Leuke foto hoor komt bekend voor..:-):-)Nou heel veel suc6 verder en ik spreek je snel
    Liefs Dikke XXXX

  • 16 April 2009 - 11:48

    Ry:

    heeey siempieee,

    wat leuk dat jij zoveel bezoek krijgt zeg!! Het is ook wel heeeeel leuk daar hè? En leuke foto's ook!! Altijd jammer dat er dan ook weer geleerd moet worden, maar goed.. Afstuderen doe je niet voor niks hè? Nou heel veel succes met leren! Maar dat komt vast goed!

    kussieee

  • 19 April 2009 - 16:17

    Mam:

    Hoi lieve schat,wat een leuk verhaal weer en hele mooie foto's.
    Zo te zien heb je het nog goed naar je zin haha
    We spreken je gauw weer.

    Heel veel liefs en een dikke kus van Pap en Mam.

  • 22 April 2009 - 20:49

    Pap En Mam.:

    Lieve Simone.

    Je hebt het voor elkaar,een voldoende voor je tentamen!!! We zijn weer super trots op je.

    Dikke kus,Pap en Mam -xxx-

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 56518

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: