Tijd voor iets nieuws! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Tijd voor iets nieuws! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Tijd voor iets nieuws!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

19 Februari 2009 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal!

Jajaa, eindelijk mag er weer een verhaal bij op m'n website.. Want ja ik ben weer vertrokken naar het buitenland! Barcelona is dit keer de bestemming, en wel om mijn scriptie te schrijven! Voor mijn scriptie ga een nieuw product ontwikkelen voor het bedrijf waar ik al eerder stage voor heb gelopen... Ik ga een plan opstellen om samen te gaan werken met locals, die dan ervaringen, verhalen en foto's op de website kunnen zetten; www.bestemminginbeeld.nl Op dit moment zit ik in de huiskamer van het appartement waar ik 3 maanden ga wonen! Meteen de eerste dag had ik al een kamer gevonden, top dus!! Met dank aan Isabel:D Ies zit ook in Barcelona nu, en wel bij mij om de hoek:d Dus dat is goed geregeld! Gister al naar een cocktailbar geweest met Alba en nog een paar vrienden van haar, dus was erg gezellig!
Maar nog even terugkomen op mijn appartement.. Ik woon samen met 2 Argentijnse meisjes, 1 Pools meisje en een Belgische jongen. Drukke boel dus, maar overdag zijn ze allemaal aan het werk dus dan heb ik het rijk voor mezelf! Ook is m'n slaapkamer al helemaal ingericht, want ik ben gister met Ies naar de Ikea geweest! Nu alleen nog wat foto's aan de muur hangen en dan is het weer helemaal m'n eigen kamer:d Zodra dit gebeurt is dan zal ik kijken of ik een paar foto's kan maken en ze op de website te zetten!
Nou ik ga nu weer ff verder! M'n marketingboeken zoeken en hup naar het strand! Want jaaa al 3 dagen schijnt de zon hier nu:D

Hasta luegooo!
xxx Simone

  • 19 Februari 2009 - 10:21

    Hellie!!!:

    Haha lekker bezig weer siem!! Meteen al een berichtje op je site en ook alweer een kamer gevonden!! Ik mag wel zeggen dat ik het al niet zo leuk vind dat je niet om de hoek van me kamer te vinden bent ;-) Gelukkig heb jij daar weer een nieuwe 'op-de-hoek-vriend'! Ben blij dat je me werkstukje mooi vond trouwens! We contacten & doe je best hè met zoeken van je local!

    Dikke zoen uit amsterdam!

  • 19 Februari 2009 - 10:55

    Rennie!!!:

    Jaa hoor en ze is weer terug te vinden op waarbenjij.nu!!!! Helemaal leuk; appartementje in de buurt bij Ies..klinkt als een feestje!! Ik ben benieuwd en kom het snel bezichtigen!! Ik ga vandaag een ticket boeken!! WHIEHOOEEE!!
    Dikke kuss vanuit Den Haag!!

  • 19 Februari 2009 - 16:44

    Mam.:

    Hoi Siem.

    Wat leuk dat we je weer kunnen volgen vanuit het regenachtige Nederland!!!!Ben je nog lekker naar het strand geweest?

    Liefs en een dikke kus van ons allemaal. -xxx-

  • 20 Februari 2009 - 09:19

    Suus:

    Hoooi Siemart!
    Ik zeg: de-dik-voor-mekaar-show!!
    Geniet er maar lekker van!
    Liefs Suus

  • 20 Februari 2009 - 21:06

    Shanna:

    Bofkont!

  • 21 Februari 2009 - 12:51

    Ellen:

    Siempie!!

    Klinkt goed allemaal!Niets geen huizendrama!Waar we in het begin een beetje bang voor waren, maar dat is dus helemaal goed gekomen :D

    Ben al jaloers dat jij weer lekker op het strand kan zitten!Hier is het nog altijd van dat vieze Hollandse weer..bleh..
    hopen dat het binnenkort weer wat opgeleukt wordt :D

    Ben benieuwd naar de foto's!!!

    Doe Ies de groetjes!!!

    Dikke kus Ellie

  • 23 Februari 2009 - 14:30

    Bianca De Gelder:

    Hoi lieveSimone,
    Leuk dat ik je weer op deze manierkan volgen.
    Nou meis ik wens je heel veel plezier daar en tot gauweer dikke kus van ons allemaal,liefs en XXXjes Bianca.

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 56515

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: