Nieuw avontuur - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

02 Maart 2008 | Spanje, Puerto Rico

Hallo allemaal!

Nou daar ben ik dan vanaf Gran Canaria!! Het had niet veel gescheeld of ik was alweer bijna terug geweest in Nederland! Poeh zeg, ging het bijna ff fout! Maar ik zal even beginnen met het begin:p De bedoeling was dat ik zaterdagmiddag om 16.10 de lucht in zou gaan.. Helaas door de harde wind werd de vlucht verzet naar 18.15.. Magoed evengoed vol goede moed naar Schiphol gegaan en daar ging ik uiteindelijk rond half 7 de lucht in! Vlucht verliep goed allemaal, alleen zat het vliegtuig wel vol met mensen met een minimum leeftijd van 60 jaar:p
Aangekomen op Las Palmas zat ik te wachten totdat iemand mij kwam ophalen.. Nou ik geen velden of wegen iemand te bekennen.. Haha.. Na een paar telefoontjes krijg ik toen te horen dat ik een taxi moest nemen naar het hotel en dat het allemaal vergoed werd.. Mooi!! Aangekomen in het hotel kwam ik er al snel achter dat er waarschijnlijk geen plek zou zijn op de pr-afdeling.. Ik zou terecht komen op de receptie of achter de bar.. Maja dat mag weer niet van school.. Dus ik zat daar met het idee nou dit was het dan, ik kan morgen weer naar huis.. Uiteindelijk heb ik vandaag dan een gesprek gehad met de baas van het hotel en ik ga nu de eerste 2 weken achter de receptie staan bij de Thalasso. Daarna wordt er een nieuw project gestart die zich dus helemaal gaat richten op de PR! Super dus.. Maja niet te hard juichen, want als dat er om één of andere reden niet van komt, kan ik alsnog naar huis! Maja daar ga ik niet vanuit! Oowh ja de kamer waar ik slaap viel stiekem toch ook wel een beetje tegen.. Nee Hel, geen zeezicht! Haha.. En ik deel hem met een ander meisje, heel aardig! Al met al komt het dus allemaal goed! Ga er gewoon een toptijd van maken hier!
Foto's komen snel!

Heel veel liefs Simone

Ps: Hier nog even mijn adres:
Av La Cornisa s/n
35139 Puerto Rico - Mogán
(als je dan een kaartje stuurt even erboven zetten: practica en dan me naam:p)
M'n Spaanse 06nummer is: 0034628779086
Een vast nummer regel ik nog! Horen jullie later:D

  • 02 Maart 2008 - 18:31

    Nennie B:

    Heey Zus!
    Gelukkig je bent goed aangekomen. En heb je nog lekker een potje bingo gedaan in het vliegtuig?;-)
    Maar echt heel erg bedankt van je kaartje, echt heel lief!!
    Nou ik hoop echt dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen en ik spreek je snel!
    Dikke knuffels je Zus XXXXXX

  • 02 Maart 2008 - 18:33

    Shirley:

    he simone,
    ben blij dat alles goed is gegaan met de vlucht enzo was wel erg slecht weer he?
    Sorry was je helemaal vergeten te bellen zaterdag, maar ik heb het heel druk gehad , met djenna naar het ziekenhuis geweest voor haar vinger , die tussen de autodeur was gekomen , die is dus toch gebroken geweest!!!Ze doen er niet veel aan hoor misschien als ze er last van heeft spalken.
    Nou ik hoop voor jou dat alles goed komt en dat je lekker op Cran Canaria mag blijven.Je hoort weer van ons
    dikke knuffels van ons allemaal
    En een extra kus van djenna

  • 02 Maart 2008 - 19:21

    Helen!:

    zooo siem! lekker begin hoor! STRESS!!! hahaha.. nou hopelijk komt het over 2 weken helemaal goed! Eerst maar zeggen dat je die luxe spa eerst zelf moet uitproberen voordat je mensen over gaat halen om te gaan!
    Meid succes weer enne we hopen je voorlopig niet terug te zien natuurlijk! ;)

    Liefs!!!

  • 02 Maart 2008 - 19:51

    Keijsertjes:

    hai Simone,

    Je vliegreis tussen de bejaarden gered, dan gaat het vanaf nu toch helemaal goed komen??!!
    Heel veel plezier daar in verwegistan!!
    groetjes & liefs
    de Keijsertjes

  • 02 Maart 2008 - 20:01

    Dolores:

    tuurlijk dat heb jij weer haha. syd vond het wel jammer hoor dat ze je net had gemist

  • 03 Maart 2008 - 08:23

    Ellen:

    Hee Siempie!!

    Owhjah natuurlijk lekker begin haha, naja snel vergeten en hopen dat het dan wat word met dat nieuwe project :D gewoon vechten voor je plekkie word het dan...erg jammer van dat uitzicht ;) Maar denk dat je er al veel beter zit dan mijn uitzicht op een beetje bewolkt weer met weer een huis erachter ;) haha...
    Beetje jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn op schiphol..ik had geen vervoer :(..
    Naja we spreken elkaar snel en rustig aan he :D niet te bruin worden daar :P

    Kus Ellen

  • 04 Maart 2008 - 21:38

    Anita De Lincel:

    Nou he simoon,
    Wat een gelul mens,als ik jou was zou ik die holland america lijn nog eens contacten en dan zo overwaaien naar dat schip. Dit is toch geen stijl, ik zou er weinig energie in steken.Spaanse mentaliteit soms???
    Nou hang in there en sjuus de trein, groetjes van ons hier.
    Doei Anita.

  • 05 Maart 2008 - 18:41

    Marianne:

    WTF waar blijven de foto's :@

  • 11 Maart 2008 - 03:18

    Scott:

    Hey Simone,

    Tof dat je ook nog een leuke stage in Spanje heb kunnen vinden !! iig veel s6 daaro en zie je weer in het nieuwe schooljaar op school. Have Fun !!!!

    Liefs Scott

  • 16 Februari 2009 - 07:26

    Hansy B:

    Puerto maar gauw vergeten. Zodan 16/02/2009. Wat was het ook weer???????
    Op hop naar Barcalona, dus.
    Veel Plezier daar en na het race-je weer terug.

Verslag uit: Spanje, Puerto Rico

Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2009

Last Best!

12 Mei 2009

Formule 1!!!

07 Mei 2009

Koninginnedag!

10 April 2009

Hel in Barcelona!!

30 Maart 2009

Nadie in Barcelona!!
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 56517

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: