Eerste schoolweek - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Eerste schoolweek - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Eerste schoolweek

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

30 September 2007 | Spanje, Zaragoza

Hallo allemaal!
Eindelijk weer even een berichtje... Heb niet veel tijd gehad de afgelopen week, want school was natuurlijk begonnen! Ik moet van maandag t/m vrijdag naar school, nee geen daagjes vrij meer voor mij:p
Ik moet zeggen dat het ons eigenlijk best goed afgaat, het grootste gedeelte van wat er verteld wordt snap ik wel dus dat is mooi! En ik leer nu zelfs weer Frans in het Spaans haha.. Nu maar hopen dat ik niet alles door elkaar ga halen! Voor de rest hebben we leuke vakken, zoals sociologie, toerisme en recreatie, een vak over hotels en restaurants en ook nog financiële vakken..
Nou weer even genoeg over school! Vorige week zijn we naar een heel groot winkelcentrum geweest om even lekker te shoppen! Goed geslaagd: 4 nieuwe shirtjes, schoenen en een nieuwe winterjas (ja hier is het ook koud in de winter:p). En als klap op de vuurpijl kwamen ook nog de enige echte Shrek tegen! Wat een feest:D!
Op het uitgaan zijn we ook nog niet uitgekeken! Was vannacht weer kwart voor 6 voordat we in bed lagen.. Was weer een geslaagd feestje! Nou ik zal nog wat foto's erbij zetten want ik heb niet meer zoveel te vertellen eigenlijk! Dus tot snel weer!
Liefs Simone

  • 30 September 2007 - 18:00

    Mam:

    Hola feestbeesten.

    We hoeven ons niet af te vragen of jullie het naar je zin hebben, de foto's zeggen genoeg haha.Heel leuk hoor.Lekker genieten.

    Liefs en een dikke kus Pap en Mam.

  • 30 September 2007 - 19:29

    Marianne!:

    LOZER!!

  • 01 Oktober 2007 - 06:29

    Ellen:

    Hee Nerdje!!

    Haha vet tof man van die shrek haha...
    Verder ook alles nog steeds goed dus dat is mooi :D
    Spreek je snel weer

    Kus Ellen

  • 01 Oktober 2007 - 07:18

    Joyce:

    Trutje..leef je nog wel denk je als je weer terug in nl bent?of heb je je dan kapot gefeest:D hihiih
    Nou top allemaal!spreek je snel..webcammeee;) haha
    Kussss

  • 01 Oktober 2007 - 07:28

    Hellie:

    Aaaah die shrek is vet cooool! hahha.. ennne voor een feestbeest zie je er nog erg gezond uit ;)Blij dat alles goed gaat!

    Kusss!!!!

  • 01 Oktober 2007 - 10:39

    Evert!:

    Wat is het daar GEZEEEELLLIGGG!!!

  • 02 Oktober 2007 - 09:28

    Ellie En Willem:

    hoe is het daar in het verre spanje????ik kom er net achter dat je een eigen site heb (bij do) dus vandaar dat het even geduurt heb dat ik reageerde. ik lees hier dat je het erg naar je zin heb.leuke foto's trouwens. al een beetje gewend in je nieuwe huissie??nou vanaf nu zal ik je bezigheden in de gaten houden hoor. heel veel liefs:
    willem en ellie
    doeiiiiii

  • 03 Oktober 2007 - 20:02

    Sabine:

    ahahah oh my god jullie hebben shrek ontmoet!! haha ies zal wel blij zijn dat ze nu eindelijk dr biologische vader gevonden heeft :D *grapje* have fun nog daar maar zal wel lukken gok ik ;) xxx

  • 05 Oktober 2007 - 14:27

    Maryam:

    Hey mooie meid! Het zier er heel gezellig uit daarzo..ben blij dat je naar je zin hebt.In Obdam word je erg gemist door iedereen!
    wens je nog heeel veel succes en plezier Simontje! veel Liefs van Maryam!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Oktober 2007 - 22:20

    Bianca De Gelder:

    Hoi,Hoi,
    Het is een tijdje geleden maar hier weer eens een berichtje van mij.
    Het is wel fijn dat je het zo naar je zin hebt en lekker feesten haha.
    Leuke foto's trouwens,nou meid ik zal zeggen je hoort me snel weer Groetjes en liefs van Dettmar,Bianca en Johnny.

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 56523

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: