Zus in Zaragoza:D - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Zus in Zaragoza:D - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Zus in Zaragoza:D

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

02 December 2007 | Spanje, Zaragoza

Holaaa!

Hoe is het daar in het koude en regenachtige Nederland?? Hier in het zonnige Spanje gaat alles helemaal goed:p!!! Haha! Heb weer lekkere drukke weken achter de rug en tijd is weer omgevlogen! Weer even terug naar twee weken geleden..
Weer de hele week braaf naar school geweest natuurlijk! En toen ben ik vrijdag bij Brenda gaan logeren. Lekker gegeten en daarna filmpje gekeken.. De film op de helft maar gestopt omdat we dachten dat we moe waren.. Lagen we dan in bed en hebben dus uiteindelijk nog tot midden in de nacht liggen kletsten haha! 's Ochtends de film maar afgekeken! Zaterdag overdag weer goed aan school gegaan en 's avonds was het weer tijd om te gaan stappen! Was dit keer niet zo heel veel aan dus we waren al om half 4 thuis.. Magoed, waren we die dag daarna gelukkig lekker fit.. Haha jaa fit om maar is een One Tree Hill marathon te gaan houden.. Van 2 uur 's middags tot 7 uur 's avonds hebben we full-time zitten kijken haha! Voor degene die het niet weten: One Tree Hill is een Amerikaanse serie die ook wordt uitgezonden in Nederland en die dus heeeel verslavend is:p Haha! Toen weer een weekje naar school geweest... Dinsdag kwam Isabel der moeder aan in Zaragoza en die zijn we toen gaan ophalen vanaf het station, waar we meteen zelf kaartjes hebben gehaald voor naar Barcelona! Jajaa ik ga eindelijk naar Barcelona! Ben daar namelijk nog nooit verder gekomen dan het vliegtuig en dat is dan toch best wel een schande als je een halfjaar op 3,5 uur rijden zit. Dus 6 december vertrekken Nadie en ik 's ochtends met de bus en dan slapen we 2 nachtjes in een hostel en komen we zaterdagavond weer terug naar Zaragoza! Echt heel veel zin in! In me volgende verhaal daarover dus meer!!
Vrijdag ben ik met Isabel en haar moeder naar een winkelcentrum geweest die we nog niet ontdekt hadden.. Erg leuk dus! En toen kwamen we er ook nog is achter dat er die avond een bekende zanger uit Spanje daar z'n cd kwam signeren en een optreden kwam geven! Helemaal super natuurlijk:D Eerst dus even lekker alle winkels afgegaan en daarna vol smart staan wachten op de superster:D hahaha Er stonden echt heel veel mensen in de rij voor een handtekening! Maar ik moet zeggen het was echt heel leuk om te zien! En hij kan ook nog is goed zingen haha.. Kende zelfs 3 liedjes van hem:p Daarna zijn we snel terug naar huis gegaan en hebben we Nadie opgehaald om naar de Italiaan te gaan! Echt superlekker gegeten! Het was zelfs zo lekker dat wat ik overhad ik nu in een bakje in de koelkast heb staan:D
En toen was het eindelijk zaterdag! De dag dat Nennie B. en Steven kwamen!! Ik was natuurlijk weer veels te vroeg bij het station waar ze aankwamen.. Maja maakt niet uit, met een lekker muziekje kom je een halfuur wel door:D Weerzien was natuurlijk weer erg emotioneel haha kan ook weer niet anders:p Daarna meteen naar huis gegaan om de spullen te dumpen.. Allemaal leuke cadeautjes gehad:D Echt super! Daarna de stad ingegaan voor een kleine rondleiding langs me school en de Pilar.. Daarna naar het winkelcentrum gegaan waar Nennie nog een paar laarzen heeft gescoord! Erg leuk! En toen weer terug naar huis gegaan om nog even lekker te relaxen! Toen voor de 2e avond op rij weer bij de Italiaan aangeschoven:P Want ja iedereen die hier langs komt moet toch echt al dat lekkere eten hebben geproefd! Helaas kwamen we erachter dat we vergeten waren een foto te maken op het punt dat we weggingen.. Beetje jammer! Haha.. Daarna nog even terug naar huis gegaan om een paar drankjes te drinken en toen richting de stad! We zijn eerst naar een 70's-80's-90's party geweest! Was weer swingend! Haha en daarna zijn Nancy, Steven en ik nog door gegaan naar een andere discotheek.. Lekker gedanst daar en rond half 5 waren we weer thuis.. Even gelegen nog, want om kwart voor 6 was het alweer tijd om de spullen te pakken... De bus vertrok weer om 7 uur, dus het was alweer tijd om afscheid te nemen:( Was echt heel gezellig, maar veeels te kort:D En nu zit ik dus lekker thuis op de bank een beetje bij te komen en maar weer wat huiswerk te maken..
Nou dat was het wel weer zo'n beetje..

Tot snel!
Besitos Simone

• 03 December 2007 - 16:38

Bianca De Gelder:

Hoi Simone,
    Wat een onwijs leuk verhaal zeg en hartstikke gaaf dat Nancy er was met haar vriend.
    Hoe gaat die verder?? hier gaat alles goed,ik dacht ik moet maar weer eens naar Simone schrijven want het was al weer een tijdje geleden haha.
    Nou meid ik hoop dat je nog veel plezier heb daar en je hoort weer van me oke?
    Groetjes en veel liefs en een hele dikke knuffel van Dettmar,Bianca en Johnny XxX.

• 05 December 2007 - 12:54

Molly:

Lieve Simone,

Wat heb je weer een hoop leuke dingen beleefd. Maar wij ook hoor! Vannacht is Caroline bevallen van een zoon, Nick. 18 dagen te vroeg, maar alles gaat heel goed en ze had een vlotte bevalling. Het is echt een schatje Simone!!! Nick weegt 2800 gram en hij is ca. 50 cm. lang. Dus Jan en ik zijn nu opa en oma geworden. Echt heel bijzonder hoor.

Nu meis ik houd het even kort. We gaan genieten en doe jij dat ook hè?

Liefs,
    Molly

• 08 December 2007 - 09:41

Shirley:

he simone ,
    wat gezellig dat nancy bij je was.
    En jij ben je de dagen al aan het aftellen, dat je weer naar huis komt?
    Wij tellen de dagen ook af tot we de sleutel van het huis krijgen, 20 december word dat.
    Verder hoop ik dat alles goed met je gaat en met school ook.
    nou simone heel veel liefs van ons allemaal.
    groetjes shirley Jeroen dave en djenna

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza