Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

18 November 2007 | Spanje, Zaragoza

Holaaa!

Hoe is het daar in Nederland? Met mij gaat alles goed! Heb niet zo heel veel meegemaakt de afgelopen 2 weken dus het wordt waarschijnlijk een kort berichtje..
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Ik ben erachter gekomen wat er gebeurd is die avond dat ik alleen thuis was en er allemaal politie was... Er is dus een 21-jarig meisje naar beneden gesprongen:S.. Die heb ik dus gewoon letterlijk dood horen vallen.. Maar ik heb gelukkig nog geluk gehad dat ik dus niet naar buiten heb gekeken, want dan had ik er dus gewoon zien liggen.. Bleeh echt een eng idee.. Maja dat was dus m'n spannende verhaal met een zielig einde dus eigenlijk..
Voor de rest gaat alles hier z'n gangetje.. We zijn goed bezig voor school om werkstukken en projecten te maken enzo.. Dus dat gaat allemaal goedkomen! Vorige week donderdag en zaterdag nog ff goed losgegaan:D! Donderdag gingen Nadie & ik uit met de Belgen, die gingen ongeveer op de helft van de avond ergens anders heen en toen zijn we nog ff gezellig met z'n 2tjes doorgegaan:p... Zaterdag zijn we met z'n 3en uitgeweest.. Was ook weer erg gezellig en veel nieuwe mensen leren kennen! Op een gegeven moment waren we lekker aan het feesten met een hele groep militairen haha! Net buiten de stad zit hier namelijk een militaire academie.. Weer een geslaagde avond dus en gedanst tot de lampen weer aangingen:p..
Oowh ja ik heb nog een boze buurvrouw aan de deu gehad toen ik alleen thuis was haha en dat is eng hoor:p.. Zo'n oud mens (die overigens denkt dat ze er nog heel jong uitziet:p) die dus ff in het Spaans verteld wat er dwars zat.. Haha wist heel goed waar ze het over had, maar af en toe er toch maar tussendoor gegooid: Jaaa sorry maar ik snap het niet.. Kom niet uit spanje mevrouw.. Hahaha.. Maja waar het dus op neer kwam was dat ze het niet normaal vond dat Nadie om 12 uur 's nachts op de muur bonkte omdat zij zoveel lawaai maakt elke avond weer! Haha we mochten wel wat meer respect hebben en blablabla... Maja ze deed dus net of Nadie elke avond aan het kloppen is maar dat is dus helemaal niet zo.. Magoed ze zou nog terugkomen om met Ies en Nadie te praten maar we hebben 'r nog steeds niet gezien.. Ze zal er zelf ook wel achter zijn gekomen dat ze zich toch wel een beetje aanstelde:p
En dit weekend zijn we dus gewoon helemaal niet uigeweest.. Wat ik vrij jammer vond om het zacht uit te drukken haha! Die meiden hadden geen zin hier en de Belgen gingen ook niet.. Ik stond wel op het punt om dus gewoon in m'n eentje op stap te gaan.. Maja ben toch maar wijs geweest en niet gegaan.. En heb me eigenlijk evengoed wel goed vermaakt thuis;)..
Nou dit was het wel weer zo'n beetje.. Ik heb helaas ook niet zoveel foto's bij me verhaal nu omdat normaal gesproken de Belgen altijd foto's maken, maja we zijn dus niet zoveel uitgeweest met hun.. Volgende keer nemen we zelf weer een fototoestel mee:D
Nu ga ik er echt een einde aan breien:p
Oooowh nee nog 1 ding:D Helen komt naar Zaragozaaaa waar ik heel blij mee ben:D 3 januari, als ik weer naar Spanje ga gaat ze gelijk met me mee! Helemaal top!
Nou tot snel weer!

Adiosss besitos Simone xxx

  • 19 November 2007 - 09:04

    Shanna:

    heyhey,
    wat een eng verhaal ja, gelukkig dat je het niet door had ;)
    bedankt namens deka voor je leuke kaart! kwam zaterdag geloof ik aan :D
    zo te zien geniet je nog volop, lekker joh! :D
    ik heb nu ook een aantal spanjaarden in me klas, komen geloof ik uit valencia..
    dus denk niet dat jij ze kent ;)
    doeeei (K) shan

  • 19 November 2007 - 09:34

    Mam:

    Hoi lieverd.

    Niet zo veel meegemaakt maar toch weer leuk om een berichtje van je te lezen.Hahaha.Ook wij zijn heel blij dat je niet naar beneden hebt gekeken met dat meisje!!!!!! Echt leuk voor je dat Helen naar je toe komt.Nou we spreken elkaar weer. Nog 32 nachtjes!!!!heerlijk vooruitzicht.

    Love you,en dikke kus -xxx- Paps en Mams.

  • 19 November 2007 - 12:02

    Helen!!!!!!:

    hallo daaar!!!! :)

    vet freaky dat dat meisje was gesprongen!! Iehl!! Nou siem ik heb er ook al zin in hoor!!!!! :) :)
    Hoe warm is het als we terug gaan? Kunnen we de mensen in Nederland lekker pesten :)
    Dikke zoen!!!!

  • 29 November 2007 - 08:27

    Mam:

    Hola Simone.

    Heel veel plezier zaterdag met Nancy en Steven,ze zitten op dit moment in het vliegtuig naar Barcelona.

    Groetjes en liefs Pap,Mam en Steffan xxx

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 56492

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: