Fiestas del Pilar (deel 1:p) - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Fiestas del Pilar (deel 1:p) - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Fiestas del Pilar (deel 1:p)

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

09 Oktober 2007 | Spanje, Zaragoza

Hallo allemaal!

Hèhè, eindelijk weer een berichtje ja haha! Heb het erg druk gehad en had weinig inspiratie om te schrijven dus ik ga het maar weer is proberen!
Vorige week de hele week weer lekker naar school geweest! Alles gaat nog goed daar, al heb soms toch wel de neiging om m'n schrijfblok richting de lerares te gooien als ze weer eens te veel te snel alles op noemt.. Magoed kan me beheersen, dus er zijn nog geen gewonden gevallen:p haha!
Vanaf woensdag is Jamie hier in Zaragoza. (Jamie is het vriendje van Nadie voor degene die dat niet weten:D) Die blijft hier bijna 2 weken om ons te vergezellen!
Zaterdag was het hier weer heerlijk weer, dus zijn we met z'n 4en naar het park gegaan om lekker te zonnen:D Naar dit park gingen Nadie en ik elke dag toen we nog cursus hadden in onze grote pauze.. De foto's zeggen denk wel genoeg hoe relaxed het daar is:D! Als het te warm wordt, hup de fontein in! Het was de bedoeling om zaterdagavond uit te gaan, maar daar is het helaas niet meer van gekomen... Voor het eerst sinds we hier zijn we dus gewoon niet uitgeweest op een party-avond.. Heel vreemd! Maar er zitten natuurlijk wel 2 voordelen aan:
1. Goed voor de gezondheid
2. Goed voor de portemonnee
Dus zondag werden we lekker fit wakker! Toen zijn we naar Gran Casa gaan lopen om daar is even lekker een potje te bowlen.. Dacht ik dus.. Ik gooide de ene na de andere bal zo de linkergoot in! Wat was ik slecht zeg.. Haha pas aan het einde begon ik er een beetje in te komen, maja dan is het natuurlijk al te laat!
Dan nu even terug naar de titel van het verhaal: Fiestas del Pilar. Het is hier dus gewoon een week lang feest! Jaja je leest het goed een WEEK lang feest:d! Vanaf zaterdag zijn er elke dag concerten, optochten, markten door de hele stad te vinden! Heel Zaragoza staat op z'n kop, winkels sluiten eerder of gaan gewoon helemaal niet open haha.. Iedereen is op straat te vinden, echt heel gezellig!
Isabel en ik zijn zondag naar een concert geweest van Melendi, jaja schijnt hier in Spanje dus echt een hele beroemde zanger te wezen:p! Helemaal uit ons dak natuurlijk en tot m'n verbazing kwamen er dus ook nog nummers langs die ik kenden via Ies omdat zij die in Haarlem wel eens draaide! Echt heel leuk en heel veel mensen! Brenda en Eline kwamen ook nog langs met hun vriendjes, die waren ook voor een paar dagen in Zaragoza. De foto's daarvan komen nog op m'n site, die heb ik nog niet ontvangen van Brenda. Dus hou het in de gaten:p
Gister en vandaag nog even naar school geweest en nu hebben we dus 5 dagen vrij om feest te vieren! Geweldig!
Ik kom net thuis van het zwembad en ja hoor we hebben eindelijk foto's gemaakt van onze mooie badmutsen.. Lachen maar:d!!
Vanavond staat een avondje stappen op het programma aangezien we morgen toch vrij zijn! En oowh ja over 4 nachtjes komen mijn papa en mama naar Zaragoza:D Ik kijk er al naar uit!! Dus waarschijnlijk dan weer een berichtje!

Heel veel liefs Simone xxx

  • 09 Oktober 2007 - 21:06

    Dolores:

    he siem heb je daar een printer......ken ik effe foto's mailen van de kids ken je die ook ophangen alszijnde je oppaskindjes (tjezus wat een dure zin haha) of heb je een adres daar (of ben ik zo slim en staat het op deze site wat ik nog niet heb gezien) nou hele fijne feestweek dan maar groetjes dolores

  • 10 Oktober 2007 - 13:28

    Rennie!!:

    Hallo lief!! Owww ik ben echt uber-vet-zwaar-mega jaloerrrss!! Ik heb zo hard zon nodig!! :D En gewoon eeen HELE WEEK feest!! Wat een prachtstad!! :P Leuke fotoos allemaal weer!! Die badmuts staat je uiterst puik!:P Hahaha!! We hebben hier net ons final report ingeleverd opschool..morgen defense, maar ik verwacht het ergste senario. Majah we merken het wel. Kunnen we niks meer aan doen. Ga zo lkkr ff naar de zonnebank, een ondergrondje voor als ik naar jou toe kom! :D ;) Heeeeeeeele dikke kus!!
    Mis je als een gek!! Byebye!!!

  • 10 Oktober 2007 - 20:57

    Shan:

    whaha met bowlen is mn minimale streven altijd 100, whaha jij haalt nie eens de helft :P haha, doeeg ;)(K)

  • 12 Oktober 2007 - 14:24

    Shirley:

    nou zo te zien heb jij het super naar je zin!!!!!En wat lekker de hele week vrij om te feesten.Leuke foto's ook.
    nou simone heel veel plezier verder.
    groetjes Shirley

  • 12 Oktober 2007 - 14:40

    Molly:

    Hoi Simone,
    Nou dat ziet er wel héél gezellig allemaal uit bij je. Volgens mij wil je nooit meer terug naar Nederland. En nog steeds prima weer zo te zien! Wat fijn hè dat pap en mam naar je toe komen, gezellig hoor!
    Nu meis veel plezier met het feest de komende week en ga lekker genieten samen met je ouders. Doe de groetjes aan ze!

    Groetjes en liefs,
    Molly

  • 12 Oktober 2007 - 15:29

    Suus:

    Hai Simoon! Lekker dat het zo goed met je gaat. Hier ook alles goed, morgen gaan we een pretecho laten maken dus dat is wel weer even leuk! Wilde je veel plezier wensen de komende dagen samen met je paps en mams! Liefs je nichtje

  • 13 Oktober 2007 - 10:59

    Andre:

    siem ik ben nog aan het studeren

  • 13 Oktober 2007 - 12:23

    Bianca De Gelder:

    Hey Lieverd,
    Hoe is het met je? zo te zien gaat die lekker daar.
    Ja het was alweer een poosje geleden dat ik iets van me heb laten horen vandaag dit berichtje haha.
    Nou meid ik spreek je snel weer Groetjes en een dikke knuffel van Dettmar,Bianca en Johnny _XXX_

  • 17 Oktober 2007 - 16:57

    Gerda:

    Hallo Simone,
    alles is nog steeds in orde bij jou, wat heerlijk zo'n feestweek en dan zijn paps en mams er ook nog kunnen ze lekker meebeesten. Doe ze de groeten en heel veel plezier met elkaar. Dikke kus en groetjes ook van Willem ,

    Gerda

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 56492

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: