Laatste loodjes... - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Laatste loodjes... - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes...

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 Januari 2008 | Spanje, Zaragoza

Hallo allemaal!

Eindelijk weer een verhaaltje hoor haha! Ben erg druk bezig met tentamens leren en maken vandaar dat het allemaal een beetje langer duurde dan gepland.
Met kerst en oud en nieuw lekker naar huis geweest! Was echt helemaal top en erg gezellig! Het was echt heel erg leuk om iedereen weer te zien! En onthaald worden op Schiphol met een groot spandoek is natuurlijk helemaal leuk:D Bedankt meiden!
3 januari vloog ik weer terug naar Spanje, maar niet alleen haha nee Helen ging met me mee terug om een paar daagjes Zaragoza te komen bekijken! Natuurlijk heb ik weer alles laten zien en zijn we lekker uiteten geweest.. De foto's zeggen wel weer genoeg denk ik!
Op dit moment zit ik dus middenin me tentamenperiode.. Heb al 2 tentamens gehad en die gingen goed! Dus dat is erg lekker! Hierna nog 5 tentamens en een presentatie en dan zit mijn tijd er hier op! Op 6 februari kom ik weer terug in Nederland.. En ook dit keer zal dat niet voor lang zijn.. Want vanaf 3 maart begint mijn stage op Gran Canaria:D!! Ik heb er echt heel veel zin in! Ik ga stage lopen op de afdeling PR.. Ga contacten onderhouden met klanten en tour operaters, rondleidingen geven in het hotel en ja ik ga me zelfs bezig houden met het verblijf van VIPgasten! Erg spannend dus allemaal!
Nou ik weet niet zeker of er vanuit Zaragoza nog een berichtje op me site komt omdat we eerdaags het internet op moeten zeggen.. Maar dat zie ik nog wel! In ieder geval gaan er straks weer nieuwe verhalen komen vanaf Gran Canaria! Allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes nog!
Tot snel!

Heel veel liefs Simone

  • 21 Januari 2008 - 14:45

    Shanna:

    Wat leuk weer es een berichtje :D
    Succes nog met je tentamens (K)

  • 21 Januari 2008 - 14:58

    Hellie!!!:

    Haaaaaaaaa die siem!!!

    Dacht al wanneer onderneem je es actie met die foto's :) die van nadie zijn ook leuk geworden!! lekker zonnetje! heerlijk! Succes natuuuulijk met de rest van de tentamen! Ik zit ook weer hard te leren! Zie je weer als je in Holland bent aangekomen :)

    Dikke zoen!!!!!!!!!

  • 21 Januari 2008 - 16:08

    André:

    Ha die siem was inderdaad lang geleden je berichtje ik ben inmiddels al een pro wii er maarlekker dat het allemaal goed gaat met je tentamens en sucses met de rest. en als je weer in nederland bent kom je maar eens trainen .

    groetjes xxx André

  • 31 Januari 2008 - 13:22

    Mam:

    Lieve Simone.

    We zijn vreselijk trots op je!!!!
    Je bent een topper.

    Dikke kus Pap en Mam. -xxx-

  • 31 Januari 2008 - 19:46

    Anita De Lincel:

    Wat hoor ik WAUW goeie cijfers, zelfs voor je engelse dingen. TOPPIE simoon.
    Fijn te horen dat het goed gaat, wij verwachten niks anders natuurlijk :)
    Nog even en dan op naar je volgende uitdaging.
    Groetjes van ons en nog even knallen.
    Sjuus de trein Anita en Henny.

  • 04 Februari 2008 - 21:20

    Mam:

    Hoi lieverd.

    Heel veel succes morgen. Gelukkig de laatste.Geniet nog maar heel even van het lekkere italiaanse eten en het mooie spaanse weer!!!!!!!!!!! Een hele goede reis en de groetjes aan Isabel en Nadia.
    Tot woensdag.

    Heel veel liefs Pap en Mam -xxx-

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 56492

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: