Weer even thuis... - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Simone Bax - WaarBenJij.nu Weer even thuis... - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Weer even thuis...

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

25 Februari 2008 | Nederland, Obdam

Hallo allemaal!

Hier even een kort berichtje vanuit Nederland weer!! Ben nu inmiddels alweer bijna 3 weken thuis.. Even lekker relaxen en iedereen opzoeken enzo.. Nou het goede nieuws is dus dat ik al m'n tentamens heb gehaald in Zaragoza:D:D!! Ik had 30 punten nodig en ik heb er uiteindelijk bijna 38! We hadden expres extra vakken gekozen zodat we ook tentamens niet hoefden te halen en dat we dan alsnog genoeg punten hadden, maja dat was dus niet nodig geweest:p Dus dat is allemaal afgesloten nu!
Nu op naar m'n volgende avontuur: 5 maanden stage lopen op Gran Canaria in het Gloria Palace Amadores hotel! Ik ga me daar bezighouden met de de PR.. Ik moet contact onderhouden met klanten en touroperators, rondleidingen geven door het hotel en ook het verblijf regelen van VIP-gasten:D Heb er echt heel veel zin in! Dus mijn volgende berichtje komt vanaf Gran Canaria! En ik blijf dat gewoon doen vanaf deze site!
Tot snel!

Liefs Simone

• 25 Februari 2008 - 17:48

Helenn:

Yo siemie :)

Ben alweer benieuwd naar je verhalen straks! hopen dat het net zo goed bevalt als zaragozaaaaa! Donderdag nog ff genieten van het stapleven hier :)

Kusje!! xxxx

Verslag uit: Nederland, Obdam