Diploma:D - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Diploma:D - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Diploma:D

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 September 2007 | Spanje, Zaragoza

Woehoeee!! M'n eerste diploma is binnen! M'n cursus is vandaag afgelopen en ik heb gister een examen gehad over alles wat we hebben gekregen tijdens de cursus.. Het bestond uit 2 delen: grammatica en een verhaal schrijven over mezelf. Voor allebei de delen heb ik een 8.. Dus me eindcijfer is een 8:D Nadie heeft der examen ook gehaald! Echt top dus!
Op dit moment zit ik redelijk brak achter m'n laptopje.. Gister was er weer een party en deze keer gingen we door tot kwart over 6 haha... En vanochtend zijn we als echte die-hards gewoon weer om 9 uur begonnen op school! Maar ik denk dat ik zo toch nog maar even m'n bedje ga opzoeken...
Maandag begint dan eindelijk onze 'echte' opleiding.. Het gaat wel zwaar worden heb ik gehoord, want Isabel heeft al een dagje meegelopen daar. De leraren en leraressen gaan gewoon vertellen en wij moeten maar opschrijven wat zij zeggen.. Magoed we gaan er gewoon met volle moed tegenaan! Dat komt ook allemaal wel weer goed! Nou dit was het wel weer zo'n beetje.. Ik ga lekker m'n bedje nog even in!

Liefs Simone

En oma: Gefeliciteerd met u verjaardag:D!

  • 21 September 2007 - 13:44

    Mam:

    Hey kanjer.Van harte gefeliciteerd met je diploma,helemaal te gek.We zijn trots op je.En nu maar lekker genieten van je weekend.

    Liefs en een dikke kus Pap en Mam.

  • 21 September 2007 - 15:08

    Margret En Willem:

    Hola Simone,

    Gefeliciteerd met je certificaat!
    Heel goed van jullie en nu goed oefenen!?
    Prettig weekend en groetjes (ook aan Isabel),
    Willem en Margret

  • 21 September 2007 - 16:24

    Bianca:

    Haay Simone!
    zag op je hyves de link, ik dacht eventjes lezen.
    Gefeliciteerd met je diploma he!

    xx

  • 21 September 2007 - 18:35

    Ellen:

    Gefeliciteerd he nerdje!!
    Toppertje :D ik wist het natuurlijk eigenlijk al een beetje maar dit is toch wel erg lekker :D

    Nou lekker slapen en weekend vieren

    Kus vincent en ellen ook voor naad gefeliciteerd

  • 21 September 2007 - 19:56

    Familie Bankras:

    Heeee Simone ,
    goed gedaan hoor!!!!!Gefeliciteerd !!!!
    En we wensen je maandag veel succes je eerste schooldag.
    Nou doe je best nichtje.
    Dikke knuffel
    Jeroen Shirley
    Dave & Djenna

  • 21 September 2007 - 23:17

    Rennie!!:

    WHIEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEE!!!! Die is in de pocket!! :D Gefeliciteerd!! Ik wist niet dat je zo goed was...:P Gheghe!! Doet in ieder geval een van ons het goed..ik heb vandaag mijn toets echt vreselijk vercrackt gewoon..mjah..we zijn niet allemaal zo'n nerd als dat jij bent!! :D
    Maarre ik ben trots op je, muy bien!!! OLE!!! Dikke kus!!

  • 21 September 2007 - 23:20

    Evert:

    Ook namens Willemijn wil ik je graag feliciteren met het behalen van je acht voor je eindtoets van je spaanse cursus. Uiterst puik, jonge dame! Neem een lekker borreltje..of ga zoals ik, gewoon lekker een balletje slaan op de golfclub!
    Dat is toch gezellig!!!
    Gegroet Eev! ;)

  • 22 September 2007 - 09:20

    Bianca De Gelder:

    GEFELICITEERD meid,ik ben trots op je!!!!
    Geniet maar lekker van het weekend en ik spreek je snel weer oke,Groetjes en een dikke knuffel van Dettmar,Bianca en Johnny.

  • 22 September 2007 - 10:51

    Dootje:

    he van harte met je certificaat. dat heb je toch ook weer snel voor elkaar. je doet dus toch ook nog wat anders dan alleen maar feesten en zwemmen en zonnen haha. nou heel veel sucees dan maar maandag. nu gaat het zware leven dus beginnen nou groetjes van ons en ik spreek je weer doeiiiiiiiii

    pierre do nikki rowan sydney en steve

  • 22 September 2007 - 14:17

    Anita:

    JOEHOE, CONGRATILATION zullen we dan zeggen. Das lekker miep je eerste diploma, een goed begin is het halve werk.
    Ik vind de foto's van jullie huis ook geinig.
    Nou studeer ze en niet te veel zuipen, dat tast je hersen cellen aan. hihihi.
    Nou sjuus de trein en groetjes van ons uit hhw.

  • 22 September 2007 - 14:31

    Vera:

    Heey chick!!!
    Echt vet goed... gefeliciteerd...
    Ook van Kevin.. en mijn papa en mama!!!
    Veel plezier verder :)

    Kus Vera

  • 23 September 2007 - 08:45

    Hellie!:

    Siem ik ben trots op je! Goed gedaan chick :)Gewoon een 8! Nerdje!!
    Dikke kus!!!!

  • 23 September 2007 - 09:39

    Andre:

    hoi siem vanharte gefeliciteerd met die 2 achten hardtstikke goed maar ik had niet anders verwacht.
    en je bent toch wel een voorbeeld voor mij .
    ik kan nog wat van je leren lekker feesten (zuipen) en dan toch nog een top prestatie leveren.
    Dat is mij nooit gelukt dus petje af en ik zou zeggen gewoon doorgaan.
    Nou heel veel plezier verder en natuurlijk ook heel veel sucses tot laters

    groetjes Andre Chantal Jolien en Jonas

    ps ik ga proberen om mijn volgende reactie in het spaans te doen (niet lachen he )

  • 23 September 2007 - 17:29

    Evert's Ouders:

    Simone,

    Van harte proficiat met je behaalde papiertje. Nu kun je vast uitstekend spaans lullen. Zo te zien vermaak je je prima en heb je je draai gevonden.
    Wij lezen met plezier je belevenissen.
    Nu op naar het echte werk.

    Liefs en kussen
    Charles en Karin

  • 24 September 2007 - 09:01

    Jan En Molly:

    Lieve Simone,

    Gefeliciteerd met je behaalde diploma, hartstikke goed gedaan hoor meis! En ook nog zulke mooie cijfers, echt top.
    Vandaag is je eerste schooldag, we wensen je veel succes met alles. Maar dat gaat ongetwijfeld goedkomen. Geniet daar in Zaragoza, maak er een mooie tijd van en we blijven je volgen de komende tijd!

    Groetjes en liefs,
    Jan & Molly xxx

  • 26 September 2007 - 17:47

    Rennie!!:

    Gezellige fotootjes hooor!!! Nu heeft spanje ook een PARTYSQUAD!!:D Si si we bouncen op die beat!!
    Dikke smakkerd!!

  • 06 Oktober 2007 - 13:47

    Willem En Gerda:

    Hola Simone,
    Even al je berichten zitten te bekijken. Top van je eerste diploma en zulke mooie cijfers. Je hebt ondertussen de eerste schooldag al achter de rug en viel het mee? Vast wel, wij zijn net terug van vakantie, Griekenland zaten we en wij zijn ook zo verwend door de zon. We gaan je berichten volgen en zo af en toe hoor je wel iets van ons. We wensen je heel veel succes en met je studie en vooral heel veel plezier lekker feestbeesten want je bent tenslotte maar een keer jong en ik spreek uit ervaring die herinneringen blijven je altijd bij. Dikke kus Willem en Gerda

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 56520

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: