Badmuts! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Badmuts! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Badmuts!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 September 2007 | Spanje, Zaragoza

Hallo allemaal!
Daar ben ik eindelijk weer! Haha.. Ik heb niet echt veel tijd en zin gehad om deze week iets te schrijven dus ik ik ga nu maar ff kijken of ik alles nog weet:p... Uuh vorige week vrijdag was ik natuurlijk kapot dus ´s avonds lekker filmpie gekeken met Nadie! Zaterdag zijn we de hele dag het zwembad geweest, was echt heerlijk! Wat een zon:D En ja, we zijn natuurlijk student dus zaterdagaaf gewoon weer uit! Was echt heel gezellig! Hier stappen mensen gewoon op je af en stellen zich voor en maken even een praatje met je, echt heel grappig! En natuurlijk ook goed voor onze Spaans! Nou ja toen hebben we uiteraard zondag de hele dag op de bank gehangen en 2 Spaanse films gekeken, nou ja spaans... Het zijn Amerikaanse films maar hier worden ze gewoon allemaal omgezet naar het spaans! Haha maar was eigenlijk wel goed te volgen allemaal! Maandag weer gewoon naar school en toen kwam maandagaaf Isabel eindelijk! Haha was wel heel raar dat zij daar opeens voor de deur stond maar wel erg gezellig natuurlijk! Nadie en ik moesten de hele week nog naar de cursus en Isabel is ondertussen wat dingen gaan regelen.. Als het goed hebben we vanavond internet thuis!!! En een vaste telefoonlijn! Helemaal super! Maja het internet moeten we zelf installeren dus ik hoop maar dat het goed komt! Nou om even terug te komen op de titel van dit verhaal: badmuts... Tsja, wat moet ik daar van zeggen.. Hahaha.. Nadat Nadie en ik zaterdag naar het zwembad waren gegaan hadden we besloten dat we eigenlijk elke week wel 2 keer wouden gaan zwemmen in het binnenzwembad.. Dus zo gezegd, zo gedaan.. Wij met z´n 3en woensdagaaf naar het zwembad. Stappen we dat zwembad in staan we toch ff vreemd te kijken.. Het leken allemaal wel professionals daar! Whaha er waren alleen maar van die banen, niet een bubbelbad bijvoorbeeld.. En ja hoor toen viel ons wat op.. Mmm volgens mij heeft iedereen een badmuts op?! En wat bleek WIJ moesten dat dus ook op! Nou we hebben het uitgegierd daar, wat een lol! Whahaha... Maja na een kwartiertje waren we er wel weer aan gewend en we hebben nu toch maar besloten om dus echt een abonnement te nemen!
Gisteravond was het weer partyavond! Was weer erg gezellig! Maja ik raakte me kussen pas om kwart voor 5 vanmorgen aan.. Mwaah mooie tijd als we er weer om half 8 uit moeten! Hahaha.. Maar ik moet zeggen dat ik vandaag goed ben doorgekomen! Maar dat kwam ook grotendeels omdat ik geregeld werd gebeld vanuit Spa, België.. Het geluid horen van een Formule 1 auto is echt geweldig!!! Enne volgend jaar maar gewoon live zien:p!! Nou dit was het wel weer zo´n beetje.. Zo nog ffies naar school en daarna snel naar huis om te kijken of ons internet een beetje werkt al!
Tot snel!!
Liefs Simone

  • 14 September 2007 - 13:46

    Mam:

    Hey stelletje badmutsen!!

    Wat een leuk verhaal ik zie het al helemaal voor me drie van die nederlandse meiden met een badmuts op.haha maar ja net wat je zegt dat went gauw.Ik hoop ook dat het installeren lukt maar dat zal wel.

    Groetjes aan Isabel en Nadia. Heel veel liefs en een dikke kus Mam -xxx-

  • 14 September 2007 - 16:23

    Karin De Gelder:

    hoi,simone
    leuk dat je het erg naar je zin heb daar
    nou daar zit je beter met het weer dan hier hier is het nog steeds niet veel!!!
    tot hoelang blijf je nu daar
    nou meid maak er wat van groetjesss karin ciao

  • 14 September 2007 - 20:58

    Vader:

    Hey, Siempie, lekker genieten daar.
    Feestbeest, af en toe ff doorhalen, goed
    meis. Kwou ook wel student zijn.
    Vreemde straffen in de F1, niet?
    Tot gauw op internet, als het lukt.

    Beide leermeisjes de groeten.
    Dikke XXX badmuts, love you.

  • 15 September 2007 - 09:38

    Shirley:

    hoi simone,
    alles goed daar!!!
    leuk om te gaan zwemmen de badmutsen zullen jullie enig staan denk ik.
    nou lieve simone veel plezier en de groetjes van Jeroen Dave Djenna en van mij natuurlijk.
    dikke kus shirley

  • 15 September 2007 - 16:55

    Bianca De Gelder:

    Hoi Simone,
    Hoe gaat die met je,zo te lezen goed haha
    Maar wat leuk om weer een stukje van je te lezen Nou meissie geniet maar lekker daar en zeker van het weer want hier is het niet zo zonnig haha.
    Nou je hoort snel weer van me,Groetjes en veel liefs van Dettmar,Bianca en Johnny. -xxx-

  • 16 September 2007 - 09:35

    Anita:

    Nou mevr Bax zo te lezen gaat het erg "slecht" met je daar. Ben het met je pa eens zo willen we allemaal weer student zijn. Heerlijk zo zonder toezicht. Haha, geniet er van en ook hard studeren hoor "badmat".
    Groeten van ons drie uit HHW.
    ps ik ben echt jaloers op je dat je straks vloeiend spaans spreekt.

  • 16 September 2007 - 20:29

    Rennie!!:

    Hahaha..jij staat echt voor l*l!! met een badmuts Haha!! Grappie!!
    Jeeeuuuuh, ik heb eindelijk internet thuis!! Ik ga ook hier toevallig een abonnement nemen op het zwemmen..jaja lekker zwemmen in "DE BLINKERT" haha!! Lekker aqua-joggen!! :D:D:D Goed voor de billen!! Ik heb lekker een heeeeeerlijk lui weekend gehad!! Lekker niks!! Beetje hangen en film kijken!! Tis hier fan-tas-tisch!! :P We mailen!! Dikke kus!!


  • 16 September 2007 - 20:31

    Rennie!!:

    En owjahh..doe de groetjes aan die meiden daar!!! Dikke kus!! Byeee!! OLE

  • 18 September 2007 - 08:25

    Bianca De Gelder:

    Hey Simone,
    Wat een leuke foto's en wat ben je bruin!!!
    Verder alles goed daar,ik hoop het wel.
    Hier gaat alles goed.
    Het regent hier onwijs op het moment,maar daar heb jij geen last van haha.
    Maar leuk om zo op de hoogte gehouden te worden.
    Ik zit met Nancy op hyves vind ik heel leuk en met Shirley en Dolores zo heb ik toch contact met jullie haha.
    Nou meissie ik spreek je snel weer Groettjes en een dikke knuffel van ons.

  • 18 September 2007 - 10:49

    Margret:

    Hoi Simone,
    Jouw site ziet er ook gezellig uit.
    Grappig verslag en leuk dat de luitjes in Spanje makkelijk contact maken.
    Kunnen jullie lekker oefenen in het Spaans! Op de foto's ziet jullie flat er gezellig uit. En het is daar in Spanje beter weer dan hier. Kan me voorstellen dat jullie het prima naar het zin hebben. Blijven genieten en succes donderdag!
    groetjes aan Isabel en Nadia,

    Margret (moeder van Nadia)

  • 19 September 2007 - 15:34

    Mam:

    heel veel succes morgen met jullie examen.Ga ervoor!!!!

    Liefs en -xxx- Pap en Mam

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 56515

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: