Ik ben KAPOT:p - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Ik ben KAPOT:p - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Ik ben KAPOT:p

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

07 September 2007 | Spanje, Zaragoza

Hallo allemaal!
Hier even een berichtje van een zwaarvermoeide Simone haha... Wat een drukte hier zeg.. Het is best zwaar zo van 9 tot 6 op school te zitten, maar gelukkig is het allemaal nog niet al te moeilijk! De afgelopen dagen dus veel geleerd en weer nieuwe mensen leren kennen.. Echt heel leuk, al die verschillende nationaliteiten! Gisteravond was er een openingsfeest voor Erasmusstudenten, voor studenten die van buiten Spanje komen.. Was een erg geslaagd feestje met veel Champagne en Malibu:d! Om half 5 ging ik slapen en ik moest vandaag gewoon weer om 9 uur beginnen! Maja we zijn natuurlijk bikkels dus gewoon naar school gegaan! Ik heb nog geprobeerd wat slaap te pakken in de zon in het park in onze ´grote´ pauze, maja dat lukte ook niet erg... Dus waarschijnlijk wordt het vanavond gewoon op tijd naar bed zodat we morgen weer fris zijn om leuke dingen te doen! Eindelijk weekend:D
Nou ik ga er weer vandoor!
Tot snel!
Liefs Simone

  • 07 September 2007 - 17:02

    Joyce:

    Oooh neeee he?!en je gaat gewoon maar door met die party's godsiemikkie..nou ehhh veel plezier he;) doeiii Kusss(L)

  • 07 September 2007 - 17:28

    Soes:

    Hoooi Siemart!
    Wat een zwaar leven heb jij daar zeg?!
    Nog ff gewend raken aan de uren en dan kan je strax toch uitzitten makkelijk uitzitten denk?! die party's maken toch alles goed??? :P! Al leuke spanjaarden gespot??
    Klusssaaa Suus

    Nogg heeel veel plezier daar!

  • 08 September 2007 - 07:52

    Bianca De Gelder:

    Hey lieverd,
    Hoe gaat die met je?? ik hoop goed.
    Zo te lezen heb je het erg druk,maar nu is het lekker weekend dus kan je ff bijkomen en lekker in de zon gaan liggen.
    Nou meid ik zou zeggen geniet ervan en ik kom snel weer een keer op je site kijken en dan laat ik weer een berichtje voor je achter.
    Nou doeg meissie,heel veel liefs en een dikke knuffel van Dettmar,Bianca en Johnny -xxxxxxxxx-

  • 08 September 2007 - 09:15

    Ellen:

    Lekker hoor Siempie!!party party haha...wel super relaxt dat het zonnetje nog bij je schijnt..dat is hier wel anders..
    nou fijn weekend ;) en dit weekend ga je zeker chillen in het zwembad??Ik zit in volendam, party...!!

    Kus Ellie

  • 08 September 2007 - 09:51

    Mam:

    Hoi lieve schat.

    Ja hoor de eerste week zit erop,nu hebben jullie wel een lekker weekend verdiend!!!! Haha.Heel veel plezier met wat jullie ook gaan doen.

    Liefs en een dikke kus Pap en Mam.

  • 09 September 2007 - 11:20

    EVERT!!!!!!!!!!:

    Heey nerd!!! Ging je weer los??!!! Hahaha!! Lekker met de billen schudden op spaanse bodem,hihi!! Hier gaan we gewoon door in de Crazies..hihi!! Gister hadden we Heerlijk Hof Hapje..met het hofje..was ook wel ff gezellig!!! Nu ben ik hem echt kei en keihard aan het chillen..ben helemaal verrot!! Vanaaf werken...en morgen gewoon weer fris en fruitig om 08.30 in de schoolbanken!!
    Tja voor de rest geen spannend newzzz, alles gaat gewoon zijn gangetje!
    We bellen poes!!!BYEBYE!!!
    Dikke kus!!!

  • 10 September 2007 - 12:20

    Johnny:

    he simone zou je mij ook toe willen voegen op hyves:D

    gr johny:D:D:D

  • 10 September 2007 - 19:37

    Pascalle En Joni:

    He Inholland meisjes!
    Leuk he in Spanje? Hebben jullie het ook zo naar je zin? Wij in ieder geval wel, Madrid is een topstad!
    Wij zijn nog niet naar school geweest, gaan vanaf morgen vakken volgen en maandag moeten we definitief kiezen. Ik denk dat het hier pas 1 oktober begint allemaal haha:D
    Als je zin hebt kan je ons leven ook volgen op www.pesinmadrid.punt.nl
    Groetjes aan de andere meiden en veel plezier!
    Beso

  • 12 September 2007 - 11:52

    Chris En Yvonne:

    hallo simone

    Alles goed daar.
    We hebben je site gevonden heel leuk.
    We gaan je zeker volgen.Met Chris is alles goed in Amerika.Wij hopen dat alles goed met je gaat en we spreken je gauw weer.

    Groetjes en xxx Yvonne.


  • 14 September 2007 - 10:45

    Dolores:

    he nicht van me heb je de reis overleeft??is het nog een beetje lekker weer daar??

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 56512

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: