Cursus! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Cursus! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Cursus!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

03 September 2007 | Spanje, Zaragoza

Holaaa!
Hier een klein berichtje vanuit Zaragoza! Vandaag voor het eerst naar school geweest.. Eerst een test gemaakt om te kijken op welk niveau ik moest beginnen met de cursus.. Nou gewoon niveau 1-2 hahaha heb je daar 2 jaar Spaans voor gehad op school! Daarna werden de klassen ingedeeld en toen kwam ik ook nog is niet bij Nadie in de klas.. Maja we gaan straks ff regelen dat we wel bij elkaar in de klas zitten! Komt goed:p We hebben les van 9 uur tot half 2, dan 2,5 uur pauze en daarna nog les van 4 tot 6.. Dus het wordt best pittig!
Gister hebben we nog even heerlijk in de zon gezeten.. En we zijn er ook achter gekomen dat in onze straat een heel groot openlucht zwembad zit!! Dus van het weekend gaan we lekker zwemmen en zonnen!
Oowh ja dit is trouwens m´n nieuwe adres:
Camino de las Torres 19 8ºD
50008 Zaragoza
M´n Spaanse telefoonnumer is:
0034628779086

Nou zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben lukken de foto´s nog niet maar dat ga ik zo snel mogelijk proberen te regelen!

Ik ga der weer vandoor!!
Liefs Simone

  • 03 September 2007 - 13:00

    Hellie:

    Heeey siempie!
    Heel leuk dat je ons zo ff op de hoogte kunt houden :) je les schema is inderdaad best wel pittig!! Snap niet helemaal van die niveau's maar je had er meer van verwacht ofzo? Is 1-2 niveau laag?? Nou gelukkig kan ik zeggen dat de zon hier vandaag ook lekker schijnt!! haha..
    succes met alles! dikke kus van hier!!

  • 03 September 2007 - 14:09

    Marianne:

    Hee Lullo!

    Je ziet maar weer hoe geweldig de spaanse les in Nederland is! Begin je in Spanje als nog onderaan maja.. Beter Peter dat er een zwembad in de buurt is! ken je daar fijn Chille! Ik was net een lijst aan het maken voor me verjaardag wie ik allemaal moest uitnodige.. mmm ben jij er gewoon niet! echt raar! Heel raar! Al een beetje kennis gemaakt me de mensen daaro? Nou ik heb gister heerlijk gedoucht met me nieuwe douchegel! haha

    Nou ik spreek je groetjes aan Nadie! En vanaf wanneer is Isabel eigenlijk in town bij jullie? Of is die er ook al?

    Kusss Marianne(L)

  • 03 September 2007 - 17:55

    Joyce:

    Hey Siemartje van me..ben ik net een berichtje aan het typen loopt die site vast, ik hoop niet dat er nu 2x iets op komt maja dat zien we dan wel weer..iig ben ik blij dat het allemaal goed gekomen is met je appartementje enzo!succes en veel plezier daar!!Dikke Kus(L)

  • 03 September 2007 - 18:10

    N@ncy:

    heey zus
    alles goed,lekker weertje??
    hoe was je eerste dag op spaanse les(-:
    nou ik hoop dat het allemaal heel leuk word en is natuurlijk!!
    heel veel suc6 liefs xxxxx

  • 03 September 2007 - 20:53

    Charles En Karin:

    Hoi Simone,
    Wat een gedoe allemaal, gelukkig alles weer goed gekomen. Geniet nog maar even lekker van het zonnetje daar voordat je begraven wordt onder huiswerk!!
    Werden door Renee op de hoogte gehouden van de appartement perikelen, zijn blij dat je niet in een doos hoeft te slapen!!

    dikke kus van ons uit Heerhugowaard

  • 04 September 2007 - 17:21

    Ellie:

    Ejjj Siempie!!

    naja je moest vanmiddag snel weg dus dan hier nog ff een berichtje!!
    Echt zo chill dat alles wel goed gekomen is met je appartementje :D Ik zal je adressie ff goed opslaan :D en dat nummer ook natuurlijk!!

    Jaja die uurtjes op de spaanse campus is toch ff anders...was de InHolland toch zo slecht nog niet haha..
    Naja ik hoop dat je het super naar je zin hebt, maar dat komt helemaal goed :D

    Zwemse van het weekend en we houden je site EN foto's als ze komen in de gaten :D...

    En je weet het he...alles kan kapot..behalve!!!Inderdaad onze vriendschap..

    Spreek je snel
    liefs xxx Ellen

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 56518

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: