1e dag! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu 1e dag! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

1e dag!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

02 September 2007 | Spanje, Zaragoza

Hallo allemaal!
Nou we zijn aangekomen hoor! Reis is goed en snel gegaan.. Het appartement was op het eerste gezicht echt heel ouderswets en stoffig enzo haha, maar na wat getwijfel hebben we het toch genomen! Meteen aan de schoonmaak gegaan en wat spullen mooi gemaakt door heel handig gewoon een groot doek eroverheen te gooien:D Nadie en ik zijn net even langs de universiteit geweest waar we de cursus gaan volgen.. Zag er allemaal erg groot uit haha en tis een halfuurtje lopen dus dat valt mee! Ik ga nu proberen om foto´s erop te zetten! Tot snel weer!
Kus Siem xxx

ps: Iedereen nog bedankt voor de lieve smsjes!! Enne Hel jij bedankt voor je lieve briefje in ´m´n koffer:D

• 03 September 2007 - 05:51

Mam:

Hoi lieverd.

Heel veel succes vandaag met de eerste
    dag van je cursus.

Kus Pap en Mam.

• 03 September 2007 - 07:36

Rennie!!:

Oleeee!!!! Wat een gedoe zeg!! Ik had het nieuws gehoord via mams! Maarrr je zit nu helemaal goed, gelukkig!! Anders had ik ook wel een overlevingspakket gekocht voor onder een brug voor je hoor!! Lekker kamperen!! :P
    Anywayzz..hier gaat alles zijn gangetje..de nodige schoolstress enzo!
    Lief, heeeeeeeel veeeeel succes met je eerste "schooldaggie"..muy bien!! ;)
    Een dikke beso!!!!

Verslag uit: Spanje, Zaragoza