Stressss - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Simone Bax - WaarBenJij.nu Stressss - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Stressss

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

31 Augustus 2007 | Nederland, Obdam

Jahoooor dachten we alles geregeld te hebben, word ik vanochtend gebeld door Isabel: Het appartement gaat niet door!! Die oetlul van een Spanjaard zegt dat z'n broer het al aan iemand anders heeft verhuurd toen hij op vakantie was!! Dus meteen weer op zoek gegaan naar een nieuw appartement.. En we hebben wat gevonden, maja of dat wat is is dus ook nog maar de vraag! We gaan evengoed vanavond om 8 uur weg en dan zien we het morgen wel! Dus ik weet niet wanneer jullie weer een berichtje van mij krijgen, want misschien moet ik de eerste tijd wel onder een brug slapen:P Hahaha nou ik hoop tot snel!
Liefs Simone

  • 01 September 2007 - 07:46

    Pap En Mam:

    Hoi lieverd.

    We hopen dat jullie een goede reis gehad hebben,en dat je nu in je appartement zit.Geniet er maar lekker van vooral van die zon!!!!!
    Groetjes en heel veel liefs.Dikke kus

    Pap,Mam,Nancy en Steffan -xxx-

  • 01 September 2007 - 13:05

    Andre En Chantal:

    hallo simone we hebben net gehoort van alle problemen heel vervelend maar ja een nachtje in de buitenlucht doet je altijd goed een lekkere borrel voor de warmte een oude doos en misschien nog een oude deken en je zal prins heerlijk slapen. maar ik heb gelukkig al gehoord dat je toch in je apartementje zit.en dat slaapt denk ik toch net iets beter .
    Simoon heel veel plezier en sucses en ik zal deze site blijven bezoeken.

    groetjes en xxx André,Chantal,Jolien en Jonas

  • 01 September 2007 - 17:16

    Dj-mike:

    ha die simone ik hoor dat je er bent gelukkig maar.
    en dat jullie huisje ook bevalt en alles lekker dicht bij is.
    nou veel plezier daar.

    groetjes fam keijser

  • 07 September 2007 - 09:42

    Bianca De Gelder:

    HOi meissie,Hoe gaat het met je?? ik hoop goed.Ik hoop ook dat je een hele leuke tijd daar zult hebben maar dat zal wel lukken denk ik haha.
    Nou lieverd heel veel plezier daar en je hoort me snel weer dikke kus van Dettmar,Bianca en Johnny _XXX_

Verslag uit: Nederland, Obdam

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 56520

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: