Paps en mams in Zaragoza! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Paps en mams in Zaragoza! - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Paps en mams in Zaragoza!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 Oktober 2007 | Spanje, Zaragoza

Hallo hallo!

Daar ben ik weer... Ik weet het, het heeft weer veels te lang geduurd:p Ik ga maar weer is graven in m'n geheugen wat ik allemaal gedaan heb de afgelopen 2 weken...
Eerst natuurlijk deel 2 van Fiestas del Pilar! M'n laatste verhaal ben ik geëindigd met dat we zouden gaan stappen, nou dat is gebeurd hoor! Opeens kwamen we terecht op een supergrote kermis! Echt heel gaaf! Natuurlijk meteen ff de achtbaan uitgeprobeerd:p Er stonden een paa hele grote tenten naast de kermis waar ze muziek draaiden en waar optredens waren enzo. Niet echt mijn smaak, maar toch evengoed lekker los gegaan daar haha! Woensdag waren we lekker vrij dus hebben we lekker geluierd... Donderdag zijn Nadie, Jamie en ik naar het pretpark van Zaragoza geweest! Zaten we in de bus daar naartoe kwamen we er opeens achter dat de buschauffeur Nederlands was! Dus dat was wel weer even gezellig! Het pretpark was klein, maar er stonden evengoed wel leuke attracties, dus we hebben ons goed vermaakt daar!
's Avonds ben ik samen met Eline en Brenda op stap geweest. We gingen om 4 uur(!) 's nachts pas uit hahaha! Maar het was weer gezellig! En daarna gezellig bij hun geslapen...
Vrijdag de hele dag lekker niks gedaan en me voorbereiden op de komst van pap en mam!! Want zaterdag was het eindelijk zover: Papa en mama kwamen naar Zaragoza!! Na een omweg van 4 uur stonden ze opeens om kwart voor 6 voor m'n deur hier! We zijn meteen de auto weer ingesprongen op weg naar het huis wat ze gehuurd hadden.. Het huis stond in een klein dorpje waar het heel rustig was, echt heeeerlijk na de drukte van de stad zeg! Haha ben echt helemaal bijgekomen daar! Zaterdagavond lekker uiteten geweest en eindelijk weer een potje yathzee gespeeld met mams! Haha.. Zondag heb ik ze Zaragoza laten zien. M'n school, de Pilar, alle mooie plekjes:p Zondagavond was het einde van de Fiestas del Pilar dus er was groots vuurwerk:D! Dat hebben we ook nog even meegepikt! Maandag en dinsdag ben ik gewoon naar school geweest, want ja dat gaat ook gewoon maar door hè.. Evengoed paps en mams maandag ook nog gezien. We zijn naar het winkelcentrum geweest en weer lekker uiteten!
Toen ben ik dinsdag na school weer met m'n ouders meegegaan om daar te slapen en woensdag had ik vrij genomen van school, zodat we de hele dag iets leuks konden doen! We zijn uiteindelijk terecht gekomen bij San Juan de la Peña... Was een soort van klooster met een kerk erbij waar ze nu een museum van hadden gemaakt, was heel interessant:D! En we werden daar ook nog buiten gesloten hahaha.. De normale uitgang was afgesloten en als je eenmaal van het 1e gebouw naar het 2e gebouw was gegaan kon je het 1e gebouw niet meer in waar ook nog een uitgang was.. Stonden we daarbuiten met een groepje mensen.. Hahaha uiteindelijk is het allemaal goedgekomen en werden we weer binnen gelaten! Donderdag ben ik eerst naar school gebracht.. Heb ik lekker les gevolgd en pap en mam deden nog een rondje Zaragoza! Daarna heb ik 's avonds voor het laatst bij hun geslapen.. Vrijdag hebben we nog een beetje rondgetourd. We zijn naar een stuwmeer geweest en naar een oude kerk die niet meer in gebruik is.. Daarna doorgereden naar Zaragoza om daar voor de laatste keer uiteten te gaan met het hele zooitje! Isabel, Nadie, Brenda en Eline waren ook uitgenodigd dus het was een gezellige boel!
Na het eten werd het dan echt weer tijd om afscheid te nemen van paps en mams.. Was wel weer zwaar, maja we bleven herhalen dat ik over 9 weken weer even in Nederland zou zijn... Volgens mij heb ik dat nog helemaal niet op m'n site gezet, maar ik kom naar huis met kerst:d Van 21 december t/m 3 januari ben ik in Nederland!! Haha kijk er al naar uit!
Nou gister ben ik samen Ies en Nadie nog uitgeweest, was weer erg gezellig! Een erg mooie discotheek alleen was er niet echt veel volk haha!
Op dit moment zit ik op de bank in opperbeste stemming, want mijn Formule1-vriendje Kimi Raikonnen is zojuist wereldkampioen geworden:D Helemaal leuk!!
Nou dit was het weer voor nu.. Oowh ja wat ik nog wel wil zeggen is dat ik al jullie berichtjes echt heel leuk vind! Het is echt leuk om te lezen wat jullie van mijn verhalen vinden! Bedankt dus allemaal:D

Heel veel liefs Simone xxx

  • 21 Oktober 2007 - 20:08

    Dolores:

    he siem,was wel effe gezellie denk dat paps en mams er waren. ik kijk om de dag effe op je site... maarre je bent niet erg snel hahahaha. maarja tot het volgende berichie maar weer he

  • 21 Oktober 2007 - 21:40

    Rennie!!:

    Owww heerlijk..paps en mamss over de vloer!! Aan de fotoos en de filmpjes te zien geniet je nog steeds volop!! Hahaha!! Lief hele dikke kus!! En tja..wat zal ik zeggen..ga gewoon vooral lekker door met losgaan...!!:P Groetjes aan de meiden!!

  • 22 Oktober 2007 - 09:12

    Helen..:

    Heerlijk dat je ouders gezellig langskwamen siem! Het ziet er allemaal weer heel gezellig uit! En nu zien we ook wat mooie foto's van de omgeving ;) hahaha.. Dikke zoen van mij!!

  • 22 Oktober 2007 - 18:37

    Sabje:

    aaahahhaha die video! die kop van ies :P jullie hebben het daar dus wel nr je zin, mooooi zooo! leuk dat je paps en mams dr zijn, je lijkt wel btje op je moeder ;) en zag in n krabbel van ies dat jullie me mooie kaartje hebben gehad :P haha have fun nog!! xxx

  • 22 Oktober 2007 - 20:56

    Bianca De Gelder:

    Hey Simone,
    Zo daar was ik weer eens haha.
    Wat leuk joh dat paps en mams er waren en wat een leuke foto's.
    Jullie hebben het echt naar jullie zin gehad leuk hoor.
    Nou meid geniet er maar lekker van daar en ik kom snel weer op je site kijken.
    Groetjes en veel liefs van Dettmar,Bianca en Johnny -xxx-

  • 23 Oktober 2007 - 13:49

    Charles En Karin:

    Hé Siem,

    Wel fijn denk om je paps en mams weer effe lekker te knuffelen. Denk dat je mams daar hard aan toe was!
    Zo te zien ben je nog niet klaar om terug te komen, want je hebt nog niet alle kroegen bezocht!
    Dus effe volhouden en genieten maar weer

    groetjes uit Heerhugowaard

  • 31 Oktober 2007 - 10:26

    Anita De Lincel:

    Nou dag simone(partyanimal) Niet te filmen man ik lach me dood als ik je berichten lees. Ik vraag me alleen af of het een school is voor tourisme of voor partyanimals. Want ik krijg niet echt de indruk dat je daar zo hard zit te blokken/studeren, toch?????
    Of is dat niet leuk om te schrijven natuurlijk.Nou ik lees wel weer wat er komt, veel plezier en studeer ze maar weer. Groetjes van ons drie.
    Anita en Henny.

  • 31 Oktober 2007 - 22:03

    André:

    ¿hola Simone
    todo pozo allí?
    Aquí por adelantado un resutaat del pedacito de mi cursus.
    weet I no estoy allí todavía pero esto es un principio
    El Todavía le espero más adelante a lo que de demostrar más de mis artes.
    Muchos de Siem de sucses y muchos de placer más lejos.
    groetjes y xxx André

  • 02 November 2007 - 18:01

    Molly :

    Hoi Simone,

    Zo te zien heb je het erg gezellig gehad samen met pap en mam. Leuke foto's! Vanochtend hebben we ze nog gesproken bij oma, was natuurlijk opa z'n verjaardag geweest vandaag. Mam vertelde dat het leuk was om te zien waar je woonde enzo en dat jullie een lekker weekje met elkaar hadden.
    Met de meiden gaat het goed, beginnen al een aardig buikje te krijgen. Moet ook natuurlijk!
    Nog een paar weekjes (6) en dan lekker even naar Nederland. Daar kijk je vast naar uit, alhoewel je het volgens mij errrrug naar je zin hebt daar in Zaragoza.
    Nu meis, succes met alles en ik hou je site in de gaten.

    Liefs en groetjes, Molly
    & natuurlijk ook van Jan

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 56487

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: