Home alone - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu Home alone - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Home alone

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

04 November 2007 | Spanje, Zaragoza

Holaaa!

Hier weer even een berichtje van mij! Ik zie dat ik alweer 2 weken niet geschreven heb..!
Nadat pap en mam naar huis zijn gegaan ben ik die week daarna weer de hele week naar school geweest.. Moest natuurlijk wat dingetjes inhalen die ik gemist had toen pap en mam der waren, maar dat is allemaal weer goed gekomen! Vorige vrijdag hadden we afgesproken met klasgenoten van ons om uit te gaan.. Eerst zijn we naar een barretje geweest om even goedkoop wat drankjes te drinken, want ja we blijven Nederlanders hè:p Om 12 uur was Laura jarig dus moest er natuurlijk gezongen worden! Later zijn we doorgegaan naar een discotheek.. Al met al een zeer geslaagde avond en natuurlijk ook weer een beetje aan me Spaans gewerkt:p
Voor de rest hebben we de rest van het weekend lekker rustig aangedaan. Wat dvd'tjes gekeken en natuurlijk op het terras gezeten in onze t-shirtjes om weer wat zon mee te pikken:D!
Maandag t/m woensdag moesten we toen weer naar school toe..
Woensdagmiddag zijn Nadie en Isabel toen naar Barcelona vertrokken en ja toen bleef ik alleen achter:p Nadia ging naar Barcelona omdat haar moeder en haar tante daar een paar dagen zouden zijn, waarna ze vrijdagavond richting Zaragoza zouden komen! Isabel ging gezellig een paar dagen naar Alba..
Dus ja daar zat ik dan in ons huisje helemaal alleen.. Haha nou ik vond het helemaal niet erg hoor.. Was wel ff lekker rustig! Woensdagavond ben ik samen met Brenda en Eline naar een Halloween-party geweest!
Oowh ja woensdagaaf werd het ook nog spannend hier.. Poeh poeh.. Ik zat gezellig op msn met de familie in Nederland toen ik een keiharde klap hoorde.. Ik zei nog voor de grap heee volgens mij is er iemand naar beneden gesprongen.. Maja voor de rest eigenlijk geen aandacht aan besteed.. Totdat ik dus even later allemaal mensen in het trappenhuis hoorden rennen enzo met walky-talky's.. Toen dacht ik wel even mmm toch vreemd:p.. Ik me omkleden om naar het feest te gaan enzo.. Stap ik de lift uit beneden staat er allemaal politie.. Ik maar vriendelijk gedag zeggen en snel weggelopen.. Kom ik bij de deur nog een recherchemannetje tegen die druk door z'n telefoon loopt te schreeuwen.. En als klap op de vuurpijl trek ik de deur open en komt er een ambulance aanscheuren met sirenes aan... Nou toen was voor mij echt het moment aangebroken om snel weg te gaan en maar gauw te vergeten wat ik gehoord en gezien had.. Want ja ik was dus daarna nog 2 dagen alleen thuis:p Magoed tot op de dag van vandaag heb ik er niks meer van gehoord dus ik hoop maar dat alles goed is afgelopen..
Donderdag was het hier weer eens een feestdag dus was ik vrij van school.. En hoe kan je je vrije dag nou beter besteden dan even lekker het hele huis te gaan soppen?! Haha.. 's Avonds weer gezellig uitgeweest met klasgenoten.. Was weer erg gezellig!
Toen kwamen vrijdag Nadie, der moeder en der tante aan! Kreeg ik m'n nieuwe horloge die me ouders hadden meegegeven aan Nadie der moeder.. Want ik weet niet of ik het nog verteld had maar m'n andere (nieuwe) horloge had een vrije val gemaakt van 8 hoog en die had het dus helaas niet overleefd.. En ook kreeg ik 2 seizoenen van Rozengeur & Wodkalime dus voorlopig hebben we weer even wat te kijken:D Bedankt paps en mams!
Gister lekker uiteten geweest in het winkelcentrum en weer ff alle winkels van binnen en van buiten gezien... Allemaal erg gezellig totdat me mams me belde...
Die vertelde me dat mijn allerliefste Vlekkie is overleden.. Voor degene die het niet weten: Vlekkie is m'n 19-jarige poes met wie ik dus al bijna m'n hele leven samen ben.. Zoals jullie begrijpen is sinsdien m'n stemming niet echt geweldig, maar het komt allemaal wel weer goed.. Marian, nog bedankt dat je toen al die foto's van der gemaakt hebt! Ze staan gelukkig allemaal nog in m'n inbox!
Nou voor volgende week staat dus weer een hele volgeplande week school op het programma.. Want ja nu moeten we toch echt maar is gaan beginnen aan al onze werkstukken en practica's..

Heel veel liefs Simone xxx

Ps. André, superleuk het berichtje in het Spaans, ga zo door met studeren:p Ik snap wat je geschreven hebt hoor!

En voor de rest iedereen weer heel erg bedankt voor jullie berichtjes!!!

  • 04 November 2007 - 18:36

    Ellen:

    Ejj meissie!!!

    OWh weer druk aan de studie dus...had het nog helemaal niet gehoord van vlekkie :( Gaat alles weer een beetje??
    Marian en ik zijn al druk met de planning voor als je thuis komt om te kijken hoe en wat haha...
    maar we spreken je snel weer...nog iets langer dan een maandje...

    dikke kus xxx

  • 07 November 2007 - 17:44

    Shirley:

    he simone
    Wat erg van vlekkie, gaat het weer een beetje metjou?
    voor de rest alles goed en gezellig zeker!!!Wij zijn hier nog bezig om ons huis te verkopen , maar het wil nog niet echt lukken.nou meisje veel plezier verder en misschien zie ik je wel als je met de kerst weer thuis bent.
    Dikke knuffel en kus
    Shirley Jeroen
    en nog meer knuffels van Dave en Djenna

  • 07 November 2007 - 21:41

    Shanna:

    Hey Simone,
    altijd erg leuk weer om je berichtjes te lezen, alleen soms ben ik er erg traag mee, las nu pas die van dat je ouders er waren. wel erg leuk hoor, had je ouders er al over gesproken :) en m'n moeder en ik hebben van de foto's en pizza etende Ies genoten :D vet balen van vlekkie, da's zeker niet leuk. maar ik weet zeker dat ze bij jullie een geweldig leven heeft gehad. zie je met kerst!
    doei (K)

  • 10 November 2007 - 16:23

    Molly:

    Lieve Simone,
    Ik hoorde inderdaad van mam dat Vlekkie is overleden. Hartstikke rot voor je meis. Ik weet hoe je je voelt, want we hebben het zelf ook een paar keer meegemaakt. Maar je moet er maar aan denken dat ze in ieder geval een prachtig kattenleven bij jullie heeft gehad. Neemt niet weg dat als je zo'n bericht krijgt je toch verdrietig bent, dat is toch logisch na 19 jaar!!!
    Ik wens je sterkte meissie.
    Liefs en groetjes,
    Molly

  • 12 November 2007 - 17:32

    Ayt:

    schiet is op siem:(

  • 16 November 2007 - 22:01

    Amendah:

    Hey siemmieeeee!

    Weet je wat nu mijn probleem is.. ik weet niet WAAR ik mijn berichtje moet achterlaten, dus ik pik dit plekje maar.. als je het niet erg vind dan.. en anders heb je pech!!

    Maar ik vind jullie fotos en filmpjes echt cool :D Jullie moeten het wel erg gezellig hebben daar, maar ik mis jullie wel hier.. Dat filmpje van ies dat ze doei zegt met die garnaal is trouwens vet lachen!! Spike en ik kwamen niet meer biiijjjj hahahaha :D:P

    Maar goed, ik weet niet zoveel te vertellen meer aangezien ik jullie net nog gesproken heb..

    Dus.. ik spreek jullie snel weer via msn videogesprek, dat is veel cooler men!!

    Have fun there.. en pas op met de chicks.. want anders wordt ik nog jaloers.. ik deel je liever niet haha! (grepje)

    Byebyeee(K)(L)

  • 16 November 2007 - 22:04

    Amendah:

    Nogmaals ik.. nu heb ik wel wat te vertellen.. deze site is stom, want hij beeld sommige emoticons niet uit! Erg lullig weer. Dat was het weer!

    Check je later, homies 4 life, LATUR!!

  • 16 November 2007 - 23:24

    Dolores:

    waar is mijn bericht nou gebleven ik had als eerste iets geschreven maar ik zie hem helemaal niet. nou moe

Verslag uit: Spanje, Zaragoza

Zaragoza

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2008

Weer even thuis...

21 Januari 2008

Laatste loodjes...

09 December 2007

Gerold in Barcelona

02 December 2007

Zus in Zaragoza:D

18 November 2007

Uhm.. Geen inspiratie voor titel:D
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 56492

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: