Parque Nacional Cahuita - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu Parque Nacional Cahuita - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Parque Nacional Cahuita

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Juni 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hallo allemaal!
Hier weer even een berichtje vanuit Costa Rica! Ik begin alweer aardig gewend te raken aan het leventje hier en het benauwde weer! Ik heb de afgelopen vooral veel van Puerto Viejo verkend. Ik ben naar het mooiste strand hier in de buurt geweest, waar ik ook surfles zal gaan volgen:D Het was eigenlijk de bedoeling dat ik gister al zou beginnen, maar de golven waren niet goed voor beginners en er stond veel onderstroom, dus het hield even op! Maar evengoed lekker op het strand gelegen en af en toe een duik genomen in het lauwe zeewater:D Heerlijk!!
Voor de rest lekker uiteten geweest met die meiden hier: Tessa, Iris en Yvonne. Tessa en Iris vertrekken morgen weer en dan zullen Yvonne en ik ongeveer 2 weken met z’n 2en in het grote huis verblijven:D Ook al aardig wat gezien van het nachtleven van Puerto Viejo. Leuke barretjes en discotheken, maar af en toe wat minder leuke Costa Ricaanse mannen. Maar gelukkig kennen we al aardig wat mensen hier die ons daar wel tegen beschermen haha.
Vandaag zijn we naar het Nationale Park van Cahuita geweest. En ja hoor de eerste aapjes zijn gespot in het wild! En nee, dit keer was ik het zelf niet:p Ook kwamen we een slang, een vogelspin, leguanen en luiaards tegen! Super mooi om het allemaal in het wild te zien, ik heb m’n ogen uitgekeken!
Morgen ga ik beginnen met m’n Spaanse lessen. Ik heb er erg veel zin in! Maar voordat ik om 10 uur begin gaan we eerst met z’n allen om kwart over 5 ’s ochtends ons bed uit om het Nederlands Elftal te kijken:D De 1e helft kijken we thuis en de 2e helft gaan we in een bar kijken met ontbijt erbij! Dus zelfs vanuit Costa Rica gaat er gejuicht worden!
Tot snel!

Liefs Simone xxx

  • 14 Juni 2010 - 07:11

    Hellie :):

    Simone Bax! Wat een mazzelaar ben jij toch weer! Heerlijke foto's zeg!! Behalve die spin, maar gelukkig bleef die lekker in zn holletje! ;) Was al benieuwd of je voetbal kon kijken, heel leuk! Geniet ervan en uiteraard 'buena suerte' met je spaanse lessen...
    Kus!

  • 14 Juni 2010 - 07:16

    Mam:

    Lieve Siem,

    Wat ziet het er allemaal goed uit zeg, heerlijk hoor.Ik moest wel een beetje grillen van die
    vogelspin!!!haha.
    Heel veel succes met je spaanse les maar uiteraard eerst heel hard juichen voor Nederland.En dat op de vroege morgen!!

    Liefs,Pap en Mam xxx

  • 14 Juni 2010 - 07:17

    Annetje:

    Respect dat je voetbal gaat kijken! Haha lekker ontbijtje erbij! Pas op voor vieze mannetjes! Je huis is wel wat anders dan je huisje in BCN, chill hoor, ziet er mooi uit! Nou chica, geniet! Un beso

  • 14 Juni 2010 - 08:02

    Laisann:

    Hola Chicka!
    Ben blij dat je je al helemaal thuis voelt en geniet van alles om je heen! Ook tof dat je weer 3 meiden om je heen hebt, dan mis je huize 32L niet zo ;)
    Heb je ons nog gezien in het park? We hebben ons best gedaan om heel hard te schreeuwen ;) hahaha
    Enne dat surfen.. ik ben jaloers! Mag je als je terug komt mij even les geven, want ik neem aan dat je een natuurtalentje bent en ook übergoed kan uitleggen hoe het moet :D
    Geniet!
    Liefs!

  • 14 Juni 2010 - 08:35

    Zus:

    Hooi,Zussie
    Wat ziet het er allemaal mooi uit op de foto's!
    Je bent er nog maar zo kort en dan heb je al heel veel gezien!!
    Nou suc6 met spaanse les en geniet vooral!!
    Liefs xxx je Zus
    PS; toch wel heel leuk dat je daaro het Nederlands elftal kan kijken.

  • 14 Juni 2010 - 17:48

    Lieke:

    Hee Siem,

    Wat een gave foto's!
    Je hebt al veel gedaan in zo'n korte tijd.
    Ben een tikkeltje jaloers!
    Geniet er van en succes met je spaanse les!

    Kus

  • 15 Juni 2010 - 12:31

    Charles & Karin:

    HOi Siem,

    Wat een rotleven hebben jullie toch:)
    Geniet ervan in het zo te zien mooie Costa Rica!

  • 15 Juni 2010 - 17:17

    Rennie!!:

    Lieeef!! Super super super tof!!! Ben blij voor jou dat je het zo gezellig hebt daar!! Genieten!! Dikke kus!!

  • 15 Juni 2010 - 18:52

    Renate:

    Wat een leven heb je toch he, gewéldig.
    maar al die wilde dieren bbrrr haha, vind het maar niks hoor.
    Succes met je surflessen en je Spaans...
    als ik Sahrona zo hoor (die heeft ook Spaans) is dat niet zo'n makkelijke taal.
    veel plezier daar en kijk uit in het zonnetje he, met je verbranden...

    dikke kuss van ons xxx
    Renate & Ron

  • 17 Juni 2010 - 00:18

    Rennie:

    Siem!! Alles lekker? Hoe ging je spaanse les vanochtend? :)Ik zit nu lekker op mijn laaste nacht dienst te chillen. Het is rustig..dus moet mezelf ff wakker houden! :P Jij zal nu wel lekker aan het avondeten zitten ofzo?! Wanneer is je eerste surfles nou? Ik denk dat ik maar ff voor vluchten naar Costa Rica ga zoeken - ik kan wel een vakantie gebruiken, haha!! :P Dikke kus!!!

  • 17 Juni 2010 - 09:59

    Lenn:

    Als je dit ziet/leest/'voelt', denk je toch maar één ding:
    Kutnederland, kutnederland, kutnederland!

    Bellisimoon, ik word bij ieder nieuw bericht en iedere nieuwe foto weer jaloerzer, dus hou het een beetje binnen de perken.
    Echt, in één woord: Wat zie dat er vet uit ;)

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Costa Rica

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Home Sweet Home

13 Augustus 2010

Feliz Cumpleaños!

08 Augustus 2010

Schildpadden spotten in Tortuguero!

23 Juli 2010

Bocas del Toro

06 Juli 2010

Canopy Tour
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 56511

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: