Canopy Tour - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu Canopy Tour - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Canopy Tour

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

06 Juli 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hallo hallo!
Hoe is het in het zonnige Nederland:D? Hier in Costa Rica gaat alles nog steeds goed! Ik heb m’n laatste week Spaanse les achter de rug en ik ben heel blij dat ik toch nog een cursus heb gedaan! Ik heb er erg veel van geleerd en het kletsen gaat alweer lekker!
Voor de rest weer veel leuke dingen gedaan en gezien! Ik heb dinsdag een wandeling gemaakt de Cashew Hill op samen met Nanouk en Roy, die hier sinds vorige week is. Het had die avond ervoor een beetje geregend dus het werd uiteindelijk een heerlijk modderbadje voor de voetjes:D Haha..
Ook heb ik mijn derde surfles achter de rug! En wat was het weer gaaf! De golven bij het strand waren erg slecht dus toen zei m’n surfleraar, Kemba, ja we gaan een stukje verder en dan gaan we golven pakken op zee. Na een heel stuk gepeddeld te hebben kwamen we eindelijk aan bij de plek, ik was toen al kapot:p Hahaha.. Even lekker uitgerust op m’n plank in het zonnetje.. En toen begon het zware werk! Wat een hoge golven weer! Het ging weer best lekker en ik heb weer een paar keer bovenop de golf gestaan, wat een machtig gevoel:D! Maar ook weer een paar goed onder water gekomen en één keer zelfs echt van m’n plank afgevlogen:D Hahaha maar dat mocht de pret niet drukken! Na 1,5 uur was ik helemaal uitgeput en werd ik weer veilig naar het strand gebracht..
Van het weekend zijn we ook nog lekker wezen stappen! Gedanst tot de lichten aangingen en daarna nog gezellig nagezeten in de tuin…
Gister heb ik mijn diploma voor Jane-spelen gehaald:d Yvonne, Roy en ik hadden een Canopy-tour geboekt, dat is dat je van boomtop naar boomtop met een kabel door de jungle heen vliegt:D Echt heeel gaaf! Het eerste stukje gingen we met een busje richting de locatie en toen moesten we overstappen in een jeep. Alleen dit tochtje was al een belevenis op zich! Aangekomen bij het gebied kwamen we erachter dat het toch best hoog was haha! Na wat uitleg te hebben gehad mochten we zelf gaan vliegen! In totaal hebben we 15 kabels gehad én ook nog slingeren aan een liaan:D Al met al echt een super ervaring!
Sinds dit weekend is het een stuk drukker geworden hier. Opeens zitten we nu met z’n 7-en in het huis! Wel weer even wennen, maar wel erg gezellig! Gister zijn we met z’n allen uit eten geweest. Heerlijke paella gegeten met Sangria:D
Uiteraard is het vanmiddag weer tijd om het Nederlands Elftal aan te moedigen:D! Ben stiekem toch wel weer zenuwachtig!
Tot snel!

Liefs Simone xxx

  • 06 Juli 2010 - 17:03

    Molly:

    Lieve Simone,
    Zo te zien heb je weer de tijd van je leven daar in Costa Rica. Geweldige foto's, helemaal leuk!!! Veel sukses met je onderzoek de komende tijd en geniet ervan hè, héél belangrijk. Ik geniet van je verhalen!!! Liefs, Molly

  • 06 Juli 2010 - 17:38

    Mam:

    Lieve siem.

    Wat een avonturen maak je toch weer mee. Mooie foto's en gave video's. Wij kunnen ons wel voorstellen dat je je Jane diploma gekregen hebt, heel stoer hoor!!!En weet je ik ben ook best zenuwachtig voor het Nederlands Elftal haha.

    Love you,Pap en Mam -xxx-

  • 07 Juli 2010 - 06:54

    Hellie!:

    FINALE :) Heb je gemist op het oranje feestje in ons straatje!!! Viva Hollandia! Je zal ook wel uit je plaatje zijn gegaan! haha...
    Die video is echt helemaal leuk! Aaaaaahoeeeeehaaaaa 'jane-tarzan-lokroep'

    Greeeties! Kus!

  • 07 Juli 2010 - 09:19

    Sjoos En Liek:

    SIem,
    Te gek de canopytour!! Dat geeft een adrenalinekick he. Maar de relax weken zitten er op niet waar? Dadelijk hard aan de bak voor de studie. Heeeeeeel veel succes.
    Wij hebben net een grottentocht gehad van 1.5 uur echt helemaaal te gek! Daarna hebben we de bergen beklommen naar de grafkisten die aan de bergen hangen, bizar.
    We spreken je snel.
    BEsooos

  • 07 Juli 2010 - 20:19

    Broer:

    hing je lekker? ouwe slingeraap!
    Tarzan kan er nog een puntje aan zuigen :p
    wordt nu maar helemaal zenuwachtig
    Nederland - Spanje :D

  • 08 Juli 2010 - 13:18

    Annet:

    Gelukkig ben hè niet zo bruin! Waha ziet er goed uit chica! En wat maak je een vette dingen mee! Geniet!!

  • 12 Juli 2010 - 17:38

    Anita Van Henny:

    Hoi siem,
    Ik ben nieuwsgierig of je nog gaat kijken naar het uitkomen van de Warana's op een strand. Of naar het leggen van die eieren.(even voor de duidelijkheid het zijn zeeschildpadden)Als je gaat wil je dan 'n miljoen foto's voor me nemen.Hahahaha groet Anita

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Costa Rica

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Home Sweet Home

13 Augustus 2010

Feliz Cumpleaños!

08 Augustus 2010

Schildpadden spotten in Tortuguero!

23 Juli 2010

Bocas del Toro

06 Juli 2010

Canopy Tour
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 56514

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: