Feliz Cumpleaños! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu Feliz Cumpleaños! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Feliz Cumpleaños!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

13 Augustus 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hola!
Hier weer even een berichtje vanuit Puerto Viejo! Allereerst wil ik iedereen echt heel erg bedanken voor de lieve berichtjes en mailtjes op mijn verjaardag! Heb me echt jarig gevoeld, ondanks dat ik zo ver weg ben!
Het hele feest begon al op zondagavond. Met een hele groep zijn we naar de kroeg gegaan om m’n verjaardag in te luiden.. Waar ik bang voor was gebeurde ook.. Al voor 12 uur kreeg ik het ene na het andere shotje en vlak voor 12 uur moest ik de bar op om er een aantal achter elkaar achterover te slaan haha! Gelukkig had ik de afgelopen weken al goed getraind dus ben ik er goed vanaf gekomen;)!
De volgende ochtend al vroeg wakker en even met mams en de roomies van Huize 32L geskyped! Dat was toch wel weer even raar, omdat dit echt de allereerste keer was dat ik m’n verjaardag niet thuis vierde.. Daarna werd het al snel goed gemaakt met een overheerlijke chocoladetaart:D! Iedereen kwam gezellig een stukje eten en voor me zingen leuk leuk:D! Ook kreeg ik nog cadeautjes! Heb een voetbal gehad en een voetbaltenue van F.C. Limon en een hele leuke armband. Ook lag er nog een zelf gemaakt kaartje te wachten van Yvon:D Die had ze hier achtergelaten toen ze wegging, erg leuk! En van Helene heb ik m’n eigen shotglaasje gekregen haha!
’s Middags lekker naar het strand geweest om m’n verjaardag in de Caribische Zee te vieren! En daarna even m’n cadeautje uitproberen op het voetbalveld hiernaast!
’s Avonds zijn we met de hele groep uit eten geweest naar een vegetarisch restaurant, wat zowaar iedereen erg lekker vond;) Al met en al echt een geslaagde verjaardag! Super!
Gister heb ik nog gesnorkeld in Manzanillo, heel mooi! Heb zelfs een grote zeeslang gezien, die achteraf toch heel gevaarlijk bleek te zijn;)… Maar gelukkig ben ik heelhuids weer terug gekomen!
De laatste twee weken zijn nu ingegaan en ik begin een beetje een dubbel gevoel te krijgen… Ik heb heel veel zin om weer naar huis te gaan, maar toch is dit ook weer een beetje als thuis gaan voelen.. Ik ga lekker genieten nog en ook nog een aantal interviews afnemen om m’n onderzoek goed af te ronden. Waarschijnlijk komt er nog één verhaal van hier… Tot heel snel!
Liefs Simone xxx

  • 13 Augustus 2010 - 17:21

    Mam:

    Hola Simone,

    Ze hebben allemaal goed hun best gedaan voor je verjaardag, heel leuk hoor. Ook hier hebben we toch wel een klein feestje gehad haha. Blijf vooral genieten van je laatste twee weekjes!!!

    Liefs, Pap en Mam -xxx-

  • 13 Augustus 2010 - 19:19

    Annet:

    Wat zie je er schattig uit in je mooie jurkje met roze ballon en Feliz cumpleaños slinger!!! Mooi hoor! Geniet van je laatste 2 weken! Xxx

  • 13 Augustus 2010 - 20:58

    Nicky:

    Lieve Simone! Super om te horen dat je ook daar nog steeds weet hoe je een feestje moet geven! Ookal gaf je het niet helemaal zelf en werd het voor je georganiseerd volgens mij maakt het ook niks uit! ;) Meid inderdaad moeilijk om vanuit daar afscheid te nemen, maar vanuit hier willen we ook weer een beetje van Siem genieten hoor;) En ik ben super blij voor je dat je onderzoek goed gaat. Geniet er lekker van en hopelijk tot snel! Dikke kus Nicky

  • 13 Augustus 2010 - 20:58

    Helen En Nicky:

    Sorry bovenstaand bericht was namens ons tweetjes!;)

  • 15 Augustus 2010 - 18:45

    Anita:

    Hoi Simone,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Zo te horen was het een superdag geweest, wat zie je daar toch verschrikkelijk veel mooie dingen en maak je leuke dingen mee.
    Dit zijn ervaringen die je misschien nooit meer mee zult maken dus geniet er van.
    Nog een paar weken en dan ben je weer in ons natte nederland, hier is het weer niet bijzonder,beetje te koud voor de tijd van het jaar.
    Wat zal Lisanne blij zijn als je weer terug bent.
    Hele goede reis terug!!!!

    Groetjes van Moeder van Lisanne,Anita.

  • 16 Augustus 2010 - 07:15

    Hel:

    hihi ps je ziet er goed uit in de hooligan outfit!!! Die naamsticker is nog steeds op onze tafel geplakt ;) Dikke zoen!!

  • 24 Augustus 2010 - 01:42

    Chanou:

    Simone! Zit in het koudere Lima nog even warm te worden van de verhalen uit Puerto Viejo!! Geniet nog lekker en dan lekker naar je familie, is ook niet mis moet ik je zeggen hier in Peru! Groetjes daar! X

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Costa Rica

Recente Reisverslagen:

01 September 2010

Home Sweet Home

13 Augustus 2010

Feliz Cumpleaños!

08 Augustus 2010

Schildpadden spotten in Tortuguero!

23 Juli 2010

Bocas del Toro

06 Juli 2010

Canopy Tour
Simone

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 56521

Voorgaande reizen:

08 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Costa Rica

17 Februari 2009 - 18 Mei 2009

Barcelona

30 Augustus 2007 - 06 Februari 2008

Zaragoza

Landen bezocht: