Poekie Foetsie:( - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu Poekie Foetsie:( - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Poekie Foetsie:(

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

02 Juli 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hallo allemaal,

Even snel een kort berichtje... Het had al geen zin om me te bellen/smsen want ik had geen bereik hier in Costa Rica, maar het heeft nu helemaal geen zin meer om me proberen te bereiken, want er is iemand zo aardig geweest om mijn telefoon te pakken, mee te nemen, te stelen, te lenen of wat dan ook..:( Helaas helaas, gewoon meegenomen uit m'n kamer vandaan met de oplader erbij... Dat zet je toch weer even met beide beentjes op de grond.. Alles gaat nu dus de kluis in en komt er niet meer uit;)
Voor de rest alles goed hoor! Ga zometeen het Nederlands Elftal weer aanmoedigen:D

Liefs Simone

• 02 Juli 2010 - 18:31

Annetje:

En gelukkig hebben we gewonnen!!!!!!! Geniet toch van al het moois chica! Dikke kus!!

• 02 Juli 2010 - 19:28

Hellie Met Bril:

Ow nee... mooie roze samsung pleitos! Tis niet waaa.. :( Op naar een nieuw samsung tijdperk dan maar! Ik zag zo even een foto sturen dan snap je mn naam :)
    Kus nerdje!

• 03 Juli 2010 - 12:29

Broer:

ach ja meteen weer een nieuwe hale thuis he :p
    mooie wedstrijd niet? Iedereen zat hier helemaal gek te worde;)
    lataz stef

• 03 Juli 2010 - 16:19

Rennie!!:

Siem!! Ben blij dat je aan het genieten ben..mis je hier soms een beetje erg met alle WK gekte! Dikke kus!!

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Costa Rica