Hasta Luego Amsterdam! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Simone Bax - WaarBenJij.nu Hasta Luego Amsterdam! - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Simone Bax - WaarBenJij.nu

Hasta Luego Amsterdam!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

07 Juni 2010 | Nederland, Beverwijk

Hallo allemaal!
Het is weer zover! Ik ga er weer vandoor! Dit keer is mijn reis ietsje verder dan Spanje.. Ik ga naar Costa Rica om mijn scriptie onderzoek te doen! Ik zal gaan onderzoeken hoe duurzaam het ecotoerisme is voor de lokale bevolking van Puerto Viejo de Talamanca. Eerst zal ik nog 3 weken een extra cursus Spaans volgen op een school van een Nederlandse eigenaresse. Ik blijf hier tijdens mijn hele verblijf ook wonen! Morgen om kwart over 9 zal ik de lucht ingaan richting New York, daar zal ik overstappen naar San José, de hoofdstad van Costa Rica! Woensdag zal ik dan met de bus naar Puerto Viejo de Talamanca gaan. Vanaf daar zal het volgende bericht komen:)!
Heel veel liefs Simone

• 07 Juni 2010 - 20:12

Shanna:

Jij kunt ook niet stilzitten he!!
    Haha veel plezier!

• 08 Juni 2010 - 07:38

Mam:

Lieve schat,

Wij hopen dat je een goede reis hebt gehad. Veel succes met je onderzoek maar vooral heeeeel veel genieten!!dat gaat vast wel lukken.

Liefs en een dikke kus, Pap en Mam -xxx-

• 08 Juni 2010 - 07:46

Suus Bax:

Hai Simoon,

Heel veel succes en plezier met het onderzoek dat je gaat doen! Geniet er lekker van griet!
    Ik moet nog 4 weken en dan hebben wij als het goed is ons 2e kindje in onze armen, je hoort het wel van je mams!
    Dikke kus

Suus

• 08 Juni 2010 - 17:03

Molly:

Lieve Simone,

Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Veel succes met je onderzoek en ik ben benieuwd naar je verhalen. Veel plezier met de cursus Spaans en ik hoor graag weer van je. Liefs Molly xx

• 08 Juni 2010 - 19:01

Andre:

Hola Simone
    como primero apesadumbrado que el gister de I nada de mí tiene dejó para oír. no había estado parado simplemente ly ido en la tranquilidad (de la vejez).
    Espero que un rato hermoso completo tenga
    pero va ése me tiene éxito piensa.
    además los muchos de sucses con todo qué usted allí hará y nosotros somos apropiados tanto como un beetje en sus padres.

groetjes del andré chantal y de los niños

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Costa Rica